کسرا جون ثمره عشق ماکسرا جون ثمره عشق ما، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره
مسیحا جوجوی مامانمسیحا جوجوی مامان، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

کسرا قندولک مامان

کسرا در تبلیغات...

1392/6/18 18:08
نویسنده : مامی مرمر
961 بازدید
اشتراک گذاری

کسرا مامانی خیلی خوشحاله..میدونی واسه چی؟آخه عکس گل پسرمو رو روی یه بنر بزرگ زدن تو شهر..عکسای 7 ماهگیتو رفتیم سیراف فیلم بوشهر گرفتیم ..اونا هم لطف کردن و عکس گل سرمو برای تبلیغاتشون زدن...دوربینمون پیشمون نیست وگرنه میرفتم ازش عکس مینداختم برا وبلاگت...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

یثنا
19 شهریور 92 14:32
بس که خوشمله پسرمون
راستی یادت نره حتما ازش عکس بندازی و نشونمون بدی تو رو خدا اینکارو بکن دلکم اب میشه


چشات قشنگ میبینه عزیزم...باشه عزیزم اگه تونستم حتما...
فاطمه
19 شهریور 92 21:54
سلام اگه دوست دارید واسه فرشته کوچولوتون کلیپ از عکساش درست کنید
و همچنین یه کتاب از عکساش
به من یه سربزنید منتظرم



چشم عزیزم حتما..
فاطمه
20 شهریور 92 9:09
https://www.filemail.com/d/dvntdmbtddzcybw

این لینک دانلودشه برای ایمیلتونم میرستم
فقط سریع دانلود کنید کنید چون یک روز دیگه مونده


ممنونم عزیزم..
مامان سهند و سپهر
21 شهریور 92 7:46
سلام عزيزم . ممنون كه به يادم بودي. من هستم و هميشه بهتون سر خواهم زد.
واي بنر. چه خوب حتما عكسشو بذار ببينيم . ما هم خيلي خوشحال شديم . گل پسرمون معروف شد


عزیزم خوشحالم که خوبی...مرسی ..چشم تونستم حتما ازش عکس میندازم...
مریم
21 شهریور 92 12:52
ماشالله گل پسرتون اینقدنازه که عکسایه شو میزنن رو بنر
حتماتونستین از بنر عکس بگیرین تا ما خوشگل مون و زودتر بببینیم
من اپم


ممنونم عزیزم..چشم حتما میذارم..
زهره
22 شهریور 92 16:25
مباركه...خخخخخخ مدل هم شدي اااا كسري جان


آره خاله جون منو دست کم گرفتی؟؟؟
معصومه
24 شهریور 92 11:31
کسری جونم هم که حسابی مشهور شده...ای جان..

کاش عکسشو میزاشتی..

به مری اس که دادم حالشون خوب بود..بهداد جونم که خوب بدنیا اومده..مری میگفت ختنه اشم کرده ان..قرار بود دیروز پست بزاره شاید نتونسه..




قربونت برم تونستم میذارم..ممنونم عزیزم..خداروشکر که خوبن...
شايان
24 شهریور 92 11:57
شكي در اين نيست كه دوس داشتني هست نفس خاله
اي مامان بي ذوق حنما برو يه عكس بگير


نظر لطفته عزیزم...چشم عزیزم ولی الان دوربینمون پیشمون نیست..
زهره
24 شهریور 92 16:11
دست كم چرا خاله جونم؟شما روي سر ما جا داري...حتما تا فردا آپ ميكنم مامان مهربون كسري


مرسی خاله جونم..دوست دارم...
مامان سهند و سپهر
25 شهریور 92 9:15
قربونت برم عزيزم. دلگير نباش.
سهند و سپهر هم خوبند ممنونم از احوالپرسيت .
كسرا خان مشهور چطوره؟ الهي قربونش برم. بالاخره تونستي عكس بگيري از بنر پسرمون؟
راستي مطالب وب رو حذف نكردم براشون نگهميدارم به يادگار.
سعي مي كنم ادامه هم بدم براشون.
دوستتون دارم ماماني.
كسرا خوشگله رو ببوس


خدا رو شکر که خوبین عزیزم..کسرا هم خوبه..نه عزیزم من تنبل تر از این حرفام...ممنون از لطفت..
مری
25 شهریور 92 19:56
سلام خاله مرمر
تو اول کسی بودی که بهت خبر دادیم که ما اومدیم بیا پیشمون


سلام عزیزم...ممنونم..اومـــــــــــــــــــــدم.
مامان رونیکا
26 شهریور 92 18:02
عزییییزم،چه گل پسری
دخمل منم تو بوشهره اگه دوست داشتی به وبش سربزن


مرسی گلم..باعث افتخاره حتما میام...
مامان سهند و سپهر
28 شهریور 92 12:48
ما هر رو میاییم که بنرو ببینیما مامانی
دلمون واسه عکسهای جدید کسرایی هم تنگولیده


قربونت برم من خودمم خیلی دوست دارم برم ازش عکس بندازم ولی دوربینم پیش خواهرمه..همش میترسم بنر رو بیارن پایین و من نتونم ازش عکس بندازم..
شايان
30 شهریور 92 7:22



بوس
مامان یزدان
31 شهریور 92 14:41
خب پسرمون نانازه . حق داشتن واسه تبلیغات استفاده کنن.


مرسی عزیزم چشات ناز میبینه..