کسرا جون ثمره عشق ماکسرا جون ثمره عشق ما، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره
مسیحا جوجوی مامانمسیحا جوجوی مامان، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

کسرا قندولک مامان

بالاخره آپ کردم..

1392/7/29 0:42
نویسنده : مامی مرمر
995 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی وقته برات آپ نکردم..کلی چیزای جدید یادگرفتی که خیلی هاش یادم نیست...

لغات جدید:عمه...آتیش...دای(دایی)..خاله...ترتر(ترنم)...

اسمتو هم بلدی بگی...راستی ادای بابا علی هم درمیاری..میگی خ خ خ بعد میری بیرون آب دهانتو میریزی ..واااااااااای خیلی بامزه میشی اصلا میدونی چیه کلا آماده باشی ها..هرکی هرکاری میکنه تو فوری تکرارش میکنی عزیزم...

راستی جدیدا جمله هم میبندی...اولین جملت وقتی بود که خاله مریم عطسه کرد تو فوری گفتی عطسه کرد...جمله بعدیتم موقعی بود که داشتم باهات حرف میزدم نمیدونم حرف چی میزدیم ولی من بهت گفتم ترنم کیه؟؟تو هم تکرار کردی ترتر کیه؟؟نه یه بار صد بار گفتی....

برات یه بازی فکری هم خریدم خیلی خوبه دارم بهت حیوونا رو یاد میدم...میخوام رنگارو هم جدی باهات کار کنم...دوست دارم همه چی رو بلد باشی..

راستی دیروز فیلم عروسیمونو تحویل گرفتیم بعد از این همه مدت..و اولین بار فیلممونو با پسرم دیدیم...اولش که فیلم رو گذاشتم همش بغض میکردی و گریه میکردی نمیدونم چرا؟؟؟؟منم اونقدر برات گذاشتمش که تو هم خوشت اومد...همونجا چندتا عکس خوشگلم ازت گرفتیم(منظورم آتلیه ستا)...

پسندها (2)

نظرات (12)

زهره
29 مهر 92 3:05
ماشالله به پسرمون كه جمله هم بلده...من شنيدم دستاشون رو به چيزاي كمي گرم و كمي سرد اگه يزنيم هم حس لامسشون خوب ميشه و هم معني سرد و گرم رو متوجه ميشن نبايد بگيم جيزه يا خنكه...گرم و سرد فقط....
براي رنگ ها هم خوبه الان من روي در آشپزخونه زدم با كمي فاصله هر وقت حوصله داره باهاش كار ميكنم...زنده و تندرست باشه كسرا جونم هميشه


مرسی زهره جونم...ممنون که به ما سر میزنین..ببوس گل پسرمونو.....
شايان
29 مهر 92 13:01
هميشه دلشاد باشيد در كنار هم


مرسی گلم...
زهره
29 مهر 92 16:49
ممنون عزيزم...دو تا رنگ آبي و قرمز رو روي در آشپزخونه چسبوندم جوري كه نتونه پارشون كنه...قرمز سمت راست و آبي سمت چپ مثلا...هر وقت رفت و آمد ميكنه كلي درگيره باهاشون...سمت هر كدوم ميره من بهش رنگاشو ميگم ميگم اين آبيه مثلا...ببوس پسري رو عزيزم


مر30 عزیزدلم..روش خوبیه حتما امتحانش میکنم...
مریم
30 مهر 92 19:54
ای بچه پرو......ادای بابایی تو در میاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
قربون حرف زدنت اینجوری داری ثابت میکنی که حسابی بزرگ شدی
فیلم عروسی تون م مبارک که گرفتین و خوبی ش اینه اولین بار با کسراجون دیدین


چیکار کنم دیگه خاله حوصلم سر میره....ممنونم مریم جون...
مامان سهند و سپهر
1 آبان 92 9:26
سلام مامي جون خوبي؟
كسرايي خوبه ؟ الهي چقدر ماشالا باهوشه اين گل پسر. اسفند دود كن براش. ببوسش از طرف من
عكسهاي خوشگلشم آماده شد بزار برامون.بوسسسسس


سلام عزیزم..ممنون..چشم قربونت برم میذارم حتما...
یثنا
1 آبان 92 19:29
قربونش برم من که اینقدر ماشالله باهوش
انشالله یه روز بیای و خبر دامادی کسرا را بذاری


ممنونم عزیزدلم..
نازنین
3 آبان 92 21:51
آخی...
آفرییییین به تو گل پسر خوشگل.


ملـــــــــسی گلم..
مینا مامی رونیکا
6 آبان 92 4:04
عزیز دلم....پسرمون داره بزرگ میشه...
گرفتن فیلم عروسیتونم تبریک میگم ...منم در مورد دیدن فیلم عروسی مثله شما بودم البته نینی تو شکمم بود


ممنونم عزیزم..
مریم
8 آبان 92 15:33
آپ کنید دیگه
حسابی دلمون واسه کسرا جونم تنگ شده


چشم گلم...
هدیه خداوندب
9 آبان 92 18:22
با افتخار لینک شدید dararezoye1.niniweblog.com


مرسی گلم...شما هم لینک شدید..
مرمر
11 آبان 92 2:33
پس بگو گل پسرما طوطی شده

یعنی میاد روزی که منم صدای ارتینو بشنوم

عزیز دلم جمله بندی گفتنهم مبارک




مرسی مرمر جون...آره عزیزم خیلی دور نیست اونقدر حرف بزنه برات که خودت خسته شی..


شايان
25 آبان 92 7:07
سلام عزيزانم.... مامي جون چقد قالب عوض مي كني ... اما مثل هميشه سليقت خيلي قشنگه... يه گاز از اون وروجك به جا من بگير...يه گاز حسابي از لپش
مامی مرمر
پاسخ
چیکار کنیم دیگه از بیکاریه دیگه..ممنون عزیزم...