کسرا جون ثمره عشق ماکسرا جون ثمره عشق ما، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره
مسیحا جوجوی مامانمسیحا جوجوی مامان، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

کسرا قندولک مامان

فکر کنم دیگه تو وبت ننویسم برات ...

1392/9/1 21:34
نویسنده : مامی مرمر
1,201 بازدید
اشتراک گذاری

کسرا تو رو خدا مامانو ببخش آخه خیلی وقته دل و دماغ نوشتنو ندارم...شاید دیگه برات ننوشتم البته میخوام خاطراتتو تو چنتا دفتر برات بنویسمو نگه دارم...

قربونت برم من خیلی چیزا رو یاد گرفتی اما چیکار کنم دست خودم نیست حسابی تنبل شدم...

اول از همه بگم خیلی وقته فکر کنم 1 سال و 4 ماهه بودی که دندون هفت و هشتمیت نیش زد...قبلنا گفته بودم دندون 7 دراومده اما اشتباه متوجه شده بودم آخه فقط یکم لثت سفت شده بود ..

کلمات و کارای جدیدی که یاد گرفتی:آکل(ینی عاقل)..اب(ابر)...اتل(ینی عسل)..به غزل دختر خالتم میگی(عز)..ممد(دایی ممدتو صدا میزنی)...فامیلتو هم بلدی میگی حاتی(ینی حیاتی)..راستی به رنگ آبی هم میگی آبو...میگم بابا علی کجاهه ؟؟قبلنا میگفتی کار ولی الان میگی کاکی کار (ینی رفته کاکی کار کنه)..میگم دایی مهدی کجاهه؟میگی کنگا(ینی کنگان)..دخ(درخت)..میگم امام اول کیه؟میگی علی...به نان میگی نانا....به غذا میگی به به..اعضای بدنتم کامل بلدی حتی ناخن و انگشت و شکم و ناف و ابرو هم بلدی...دفعه پیش اومدم و گفتم اصلا اهل خراب کردن اسباب بازیهات نیستی بازم اشتباه کردم آخه تو این کار استادی قبلنا بلد نبودی تازه بلد شدی..

 

عاشق آتیشی..هرجوری باشه دوست داری..دیونم کردی بخدا همش سر زبونت آتیشه..به بخاری هم میگی آتیش..چه ذوقی کردی چند روز پیش وقتی بیدار شدی و برای اولین بار بخاری رو دیدی که روشنه..

دیوونه خارجی حرف زدناتم...

روزا هم دیگه شیر نمیخوری خودت ترک کردی..فقط موقع خواب نوش جان میکنی..البته شیر پاستوریزرو جایگزین کردم..

یه هفته پیشم افتادی..صورتتم زخمی شد..الهی مامان فدای صورت ماهت..چنتا عکس از صورت زخمیت گرفتم برات میذارم...

 


 

بپر بیا ادمه مطلب

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (19)

mamane radin
1 آذر 92 23:16
aziiizam mashala mardi shodi baraye khodet maman marmar joonam movazebe gol pesare ma bashid ke dige eshala az in etefaghat bad nayofteeee
مامی مرمر
پاسخ
چشم قربونت برم...
زهره
2 آذر 92 0:04
عزيزم پس دل ماا چييي كه تنگ اين پسري ميشه؟؟؟حتما هر چند وقت يه بار سر بزن... عزيز دلم چقدر چهرش عووووض شده؟؟؟!!!ماشالله مرد شده پسري چقدددر كلمه بلدي خاله...خخخخ بازم ماشالله خدا حفظت كنه عزيزم
مامی مرمر
پاسخ
فدات شم بخاطر شماها هم که شده میام...
مامی محمود
2 آذر 92 2:57
سلام آخی عزیزم صورت ماهت چی شده خاله؟؟؟ وااای مامان حیف نیست که ما ازدیدن عکسای این گل پسر محروم بشیم هرچند که من خودمم دیر به دیر آپ میکنم اما از خاموش بودن بهره نری که ما حسابی دل تنگ میشیم
مامی مرمر
پاسخ
قربونت برم الهی چشم..
شايان
2 آذر 92 7:16
نه مامي .... اگه بگم قلبم درد گرفت باور مي كني؟ به خدا اگه ننويسي و عكساي كسرا جونمو نبينم دق مي كنم.نمي خواد خيلي فعال باشي هفته اي يه بار هم حتي يه كلمه بنويس يا فقط يه عكس بزار بدون توضيح.من به اونم راضي ام اما اگه بخواي به كل بري نمي بخشمت. فدات بشم كسرا جون چرا مواظب خودت نيستي خاله خيلي غصش گرفت واسه زخمي شدن اون صورت ماهت. الهي هميشه و همه جا خدا نگهدارت باشه
مامی مرمر
پاسخ
قربون محبتت گلم ..بخاطر شما دوستای گلمم که شده سعی میکنم کم و بیش بنویسم براش......شایان جونو ببوس از طرف من...
مامان فرخنده
2 آذر 92 14:23
اي واي مامان جون چرا نمي خواي بنويسي حيفه براش بنويس بذار يادگاري بمونه معلومه كسرا خيلي شيطوني ميكنه از سرو صورت زخميش معلومه وحسابي تو رو خسته كرده خب مادر بودن به همين راحتي نيست من خودم مليسا از 4 صبح امروز بيخوابي زد به سرش ونخوابيد 4 صبح مي گفت ناي ناي يعني برقصيمحالا ببين با اون بيخوابي ساعت 7 هم اومدم سركار ولي خوب شيرينه البته كلي دعواش كردم ولي نخوابيد كه نخوابيد
مامی مرمر
پاسخ
باشه عزیزم سعی میکنم بازم بیام بنویسم براش...آره خوب باید تحمل کرد شیرینه این دوران باید قدرشو دونست...
یثنا
2 آذر 92 18:22
سلام مر مر جون چرا کسرا اینقدر لاغر شده؟؟؟؟؟؟؟ راستی تو رو خدا وبتو ترک نکنیا
مامی مرمر
پاسخ
عزیزم بعد از اینکه ویروس لعنتی اسهال و استفراغ اومد سراغ بچم دیگه لاغر شد ..بعد از اونم بدنش حسابی ضعیف شده...
مریم
5 آذر 92 15:13
ماماننه کسرا جوووون آخه دلتون میاد خونه مجازی به این خوشگلی و دیگه بهش سرنزنین؟؟؟؟؟ بیاید دیگه دلمون واستون تنگ میشه اونوقت باید چیکارکنیم؟؟؟؟
مامی مرمر
پاسخ
چشم قربونت برم بازم میام...
الهه(مامان یاسان)
6 آذر 92 1:03
سلام مرمر جونم نه عزیزم اینجوری نگو دلمون میگیرهنمیخواد تند تند آپ کنی ماهی یکبارم که بیای برای ما بسِ.... الهی قربونت برم کسری جونم صورت خوشگلت چی شده از روزیکه مامانت گفته کسری شبیه یاسان هزار برابر بیشتر از قبل دوست دارم وااااای مرمر جونم نگو دندون نگو دندون که دلم خونه...........هر موقع این بچه ام اومد دندون در بیاره نصف گوشت بدنش آب میشه تا بخواد یکی از اون دندوناش در بیاد
مامی مرمر
پاسخ
قربونت برم بخاطر گل روی شما دوستای خوبمم که شده بازم میام...فدای یاسان جونم بشم..از طرف من ببوسش...
مری
6 آذر 92 21:05
جیگرمی خاله توامکه ماماننت دخملت کرده با اون تل من خیلی وقته تو دفتر می نویسم برا بهداد اما مرمر جون تنهامون نذار دلم تنگ شده از همین الان کمتر بیا و به کسرا جون برس بیشتر اما بیا باشششششششش
مامی مرمر
پاسخ
باشه دوست خوبم...چشم بازم میام...ببوس بهداد جونمو...
مهسا
8 آذر 92 18:38
سلام دوست عزیزم اگر می خوای برای نی نیت چیزای خوشگل بخری و اتاقش همیشه تک باشه بیا تو ××خونه نمدی×× نمونه کارا تو سایت http://www.namadi.ir موجوده برای تبادل نظر هم بیاین تو کلوپ خونه نمدی (نی نی سایت) http://www.ninisite.com/clubs/detail.asp?clubID=25734 از قسمت ارتباط با ما سایت هم میتونید باهام در ارتباط باشید و از قسمت ثبت سفارش مدل های مد نظرتون رو سفارش بدین تمام سایز ها و رنگ ها به سلیقه شما قابل تغییره تمام مدل ها با قیمت هاشون توی سایت موجوده دوست دار شما خونه نمدی
الهه(مامان یاسان)
9 آذر 92 12:16
وااااااااااااای سلام عزیزم شنیدم بوشهر زلزله اومده
مامی مرمر
پاسخ
ممنونم نگران ما شدی الهه جون..آره ولی خدا رو شکر تلفاتش زیاد نبوده...
نى نى عسلك
9 آذر 92 14:46
مامانى دلت مياد ؟؟؟؟؟بيا ديگه !تنها نگذار دوستات رو .دلمون واسه كسرا جون تنگ ميشه
مامی مرمر
پاسخ
چشم دوست خوبم....
معصومه
9 آذر 92 17:14
چرا عزیزم؟نه خب گاهی بیا..اینجوری که ما دلمون لک میزنه براش.. باشه بیایا بوسسسسسسسسسس
مامی مرمر
پاسخ
باشه عزیزم تصمیمم عوض شد حتمامیام...
شايان
10 آذر 92 7:00
فدات بشه خاله.. مواظب خودتون باشيد بازم زلزله اومد
مامی مرمر
پاسخ
قربون محبتت...چشم عزیزم مواظبیم...
مامان سهند و سپهر
10 آذر 92 12:37
چرا دیگه ننویسی ما پس چی دلمون تنگ میشهههههههههههه
مامی مرمر
پاسخ
پشیمون شدم عزیزم.....
مامان پرنیا
10 آذر 92 15:53
سلام مامان عزیز می تونی ادرس دقیقش رو برام پیدا کنی
مامی مرمر
پاسخ
نه قربونت برمهمینم اتفاقی به چشم خورد...
دختری
12 آذر 92 23:21
سلام ..خداحفظش کنه ...خوشحال میشم به منم سری بزنی
مامی مرمر
پاسخ
عزیزم فک کنم آدرستون اشتباهه...
lمرمر
13 آذر 92 2:25
مرمر جون انقد ناراحت شدم خدا میدونه توروخدا ترک نکن بیا ماهی یه بار بیا میدونم سرت شلوغه اما بخدا دلم تنگ میشه الهی فدای اون صورت زخمیش برم من نکنه بری ها دلمون میشکنه
مامی مرمر
پاسخ
مرمر جونم فعلا منصرف شدم سعی میکنم هراز گاهی بیام و بنویسم برات...
خاله هدی مامان پارسا
13 آذر 92 11:47
سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید....