کسرا جون ثمره عشق ماکسرا جون ثمره عشق ما، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره
مسیحا جوجوی مامانمسیحا جوجوی مامان، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

کسرا قندولک مامان

سلااااااااااام ما بازم اومدیم

1392/9/13 17:41
نویسنده : مامی مرمر
1,237 بازدید
اشتراک گذاری

بازم اومدم برات بنویسم پسر گلم..بخاطر گل روی دوستای خوب مجازیمون و اینکه دلم نیومد وبتو نیمه کاره رها کنم...

تقریبا همه کلمات رو میتونی بگی..هر کدوم با زبون خودت....

باباساجی(باب اسفنجی)...بابایی و مامانی تازه یادگرفتی یه یی آخرش اضافه میکنی.....دایی...خاهه(خاله)..سلام کردن و هم خوب خوب بلدی..دس(دست)...پا..امی(ینی سامی)...رنگ قرمز و آبی رو هم رو مقواهایی که برات رو کمد دیواری زدم بلدی..من میگم کلاغه میگه..کسرا:قار قار..من:مامانش میگه .کسرا:زس(ینی زهرمار)..من:سگ به انگلیسی چی میشه؟کسرا:دا(ینی داگ)..صدای همه حیوونا رو هم بلدی تقریبا...بامپ(ینی لامپ)..گل..من :ببعی میگه..کسرا:به به..من:دنبه داری؟؟کسرا:نه نه ..من:پس چرا میگی ..کسرا:به به..شعر آهویی دارم خوشگله هم خیلی دوست داری وقتی میگم بخون از اول تا آخرش میگی آهویییییییییییی..آهویییییییییییی...وقتی چیزی رو میخوای میگی:بددده...وقتی میگیم کسرا بیا اگه دوست نداشته باشی میگی نیام...هروقت بغل میخوای میگی:باگا...

چندروز پیشم بیمارستان بستری بودی..یه سرما خوردگی خیلی شدید...خیلی اذیت شدی گل پسرم اینروزا همش درگیر مریضی هستی نمیدونم کی میخوای خوب شی؟..

گاهی اوقات داریم راه میریم تو خیابون یهویی دستتو میاری بالا به نشونه سلام کردم نمیدونم با کی سلام میکنی..

2 تا بابا جونیاتم خیلی دوست داری..صداشون میزنی باباجی..

 

اینم از عکسات..یه هفته پیش منو و تو بابایی غذامونو برداشتیم زدیم به دل کوه و دشت...

 

 

ادامه مطلب لطفاااا...

با این الاغه بیاید خسته نشید..

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (11)

مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
13 آذر 92 15:49
سلام مرمر جون خوبید ماشالله به کسرای گل با اون شیرین زبونیهاش وحرفهای شکستش من که عاشق حرفهای شکسته بچه ها هستم خدا بد نده چرا بیمارستان؟ عزیزم ببخشید دیر اومدم راستی شهر شما هم زلزله اومده بود انشالله که اون جادر امن وامان باشه ما که یه زلزله 5/7 ریشتری رو پشت سر گذاشتیم تازه داریم آروم میشیم ارامش نداشتیم انشالله که برا هیچ کس از این اتفاقات نیفتهکسرا جونو ببوسین
مامی مرمر
پاسخ
الن میام وبت عزیزم...
زهره
14 آذر 92 3:44
ماشالللللللللله عزيزم چقدر كلمه بلده!!!ماشالله چرا مريضي خاله؟نبينم بيمارتان رفتنتون رو الهي الهــــــــي به حق بزرگيت همه ي ني ني ها رو شفا بده و سالم و تندرست تا 120 سالگي زندگي خوب و خوشي داشته باشن...آمين
مامی مرمر
پاسخ
مرسی گلم بابت دعای قشنگت..
یاسمن
15 آذر 92 20:23
سلام عزیزم عجب طبیعتی حسابی باید خوش گذشته باشه ها ایشالا همیشه سلامتو شاد باشید گلم بوس واسه کسرا جون
مامی مرمر
پاسخ
آره عزیزم جاتون خالی واقعا خوش گذشت...
زهره
16 آذر 92 3:23
سلااام عزيز دلم خوبي خاله؟خوبي مامانش؟ ماشالله از اون عكساي قبلي تپل تر شدي هم تپلي تر هم قد بلنده اااا ماشالله ماشالله چشمام شور نيستا ولي پسري رو اسپند بريزين عزيزم نوشتين سرما خورده مولتي ويتامين آسماويت بهش بدين بدن رو مقاوم ميكنه و كمتر سرما ميخوره پسري منم زود به زود مريض ميشه...البته قبلش با دكترشون مشورت كنيد ايشالله هميشه سلامت باشي خاله جونم ماشالله چقدرم كلمه بلدي
مامی مرمر
پاسخ
سلام عزیزم..ممنون بابت راهنماییتون...
شايان
16 آذر 92 7:21
سللللللللللللللللام چه خوب باز اومدين نميدوني چقدر جيگررررررررر خاله رو دوس دارم الهي قربون خنديدنات بشم بعدم ماماني اين چه الاغي گذاشتي ؟كي جرات مي كنه سوار اين بشه!!
مامی مرمر
پاسخ
ممنونم عزیزم...خدا نکنه...الاغ به این خوشگلی ..دلت میاد خاله جون..؟..آخرش یه پشتک نصیبمون میشه دیگه....
مامان فرخنده
16 آذر 92 8:40
خدابد نده كسرا جون نبينم مريض باشي گلم آفرين پسر باهوش وزرنگ كه ديگه داري حرف ميزني معمولا پسرها ديرتر حرف مي زنند ولي تو خيلي باهوش هستي عزيزكم
مامی مرمر
پاسخ
خدا رو شکر خوب شدم...تازه کجاشو دیدی خاله خیلی بیشتر از اینا بلدم ولی مامان تنبلم حوصله نوشتنشو نداره...
پیازچه خانومی
17 آذر 92 19:07
آخی چه بامزه.خدا حفظش کنه.بزرگم شده.دیگه آقایی شده + شما هم مامانه خوش سلیقه ای هستی ها
مامی مرمر
پاسخ
ممنونم عزیزم...دلیلشو نگفتی عزیزم...
یثنا
17 آذر 92 19:19
سلام کار خوبی کردی برگشتی اصلا مگه جراتشو داشتی که برنگردی ماشالله به کسرا گلی راس میگنا که بچه همسایه زود بزرگ میشه
مامی مرمر
پاسخ
ممنونم عزیزم...به عشق شما دوستای خوبمه که برگشتم..
پیازچه خانومی
19 آذر 92 14:21
خیلی راحت از نوع پوشش یک بچه میشه به سلیقه مادرش پی برد
مامی مرمر
پاسخ
ممنونم عزیزم...نظر لطفته...
مامان سهند و سپهر
26 آذر 92 8:38
چقدر خوب که تصمیمت عوض شد عکسها خیلی خوشگل بودن ایشالا همیشه سالم و سلامت باشه کسرا کوچولو. زیر سایه تون. بوسسسسس
مامی مرمر
پاسخ
ممنونم عزیزدلم....
mamane radin
4 دی 92 22:22
عکسها خیلی خوشگل بودن ایشالا همیشه سالم و سلامت باشه کسرا کوچولو
مامی مرمر
پاسخ
ممنونم عزیزم لطف داری......