کسرا جون ثمره عشق ماکسرا جون ثمره عشق ما، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره
مسیحا جوجوی مامانمسیحا جوجوی مامان، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

کسرا قندولک مامان

کارای جدید..

1392/12/16 19:42
نویسنده : مامی مرمر
2,056 بازدید
اشتراک گذاری

واااااای باورم نمیشه این منم دارم آپ میکنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خوب بریم سراغ کارای جدیدت که از بس ننوشتم نمیدونم از کجا شروع کنم..اول از همه بگم موقع اذان میری وضو میگیری و میای نماز میخونی..وقت خواب هم بدون اینکه مامان رو اذیت کنی  میری و سرجات میخوابی..هر وقت میخوای خودتو لوس کنی میگی مامان مرمر نازه ..عژیژه(عزیزه)..باباعیی(بابا علی ) نـــــــازه...دیگه اینکه همش تو خونه راه میری و میگی تبید ممد )یعنی تولد ممد ((آخه 2 تا اسم داری و اون یکی اسمت محمده..در واقع محمد کسرایی...))و اینکه امسال دو تا جشن میخوام برات بگیرم چون خیلی تبلد دوست داری بقول خودت..یکی خونه مادر جون ایرانت مامان باباعلی برا خودشون و اقوامشون و یه جشن کوچولو خونوادگی هم برا خودمون که با خاله هاتو و ختر عمه هامو و زنداییتو دختر داییام میگیریم..دوست دارم تو خونه نباشه..حالا ببینیم چی میشه تا اون موقع...

حرف زدنتم ماشالا عالی شده همه چی میگی عین طوطی..من:کسرا اسم کشورمون چیه؟کسرا:ایهان..من:اسم پایتختمون چیه؟؟؟؟؟؟؟؟کسرا:تیران..فارسی تا 10 بلدی..انگلیسی تا 3 بلدی فعلا..خیلی هم به شیر علاقه داری و هی میگی شیر کاکایو ولی از اونجایی که برات بده من فقط شیر ساده بهت میدم..دوست داری خودت غذا یا آب بخوری اگه من بخوام آب بهت بدم قهر میکنی و میری..به دوچرختم علاقه وافری داری...راستی 2 هفته پیشم اسهال و استفراغ شدید گرفتی..این دومین بارته ..یه بار اول پاییز یه بارم الان تو سن 20 ماهگی...وای من همه چی رو با هم قاطی میکنم خوب چی کار کنم دیگه از بس ننوشتم نمیدونم کدومشو اول بنویسم..اصلا چه اشکالی داره مهم اینه که برات بنویسم که یادگاری بمونه..مگه نه؟؟؟؟؟؟

دیگه اینکه مث بابا علی به تلویزیون خیلی علاقه داری..منم از فرصت استفاده میکنم و مواقعی که کار دارم میشونمت پای تلویزیون تا کارتون ببینی البته فاصلت با تلوزیون همیشه مناسبه...وقتی هم که دوست داشته باشی برات کارتون بذارم میای میگی مامان برنامه کودک کاتون سی دی..دیگه اینکه رنگارو هم تا حدودی بلدی..رنگ زرد و سفید و صورتی رو بیشتر از بقیه رنگا میشناسی...راستی اون روز اومدم پتو تو بشورم  نمیدادیش بهم ..بزور راضیت کردم آخه خیلی دوسش داری...یه چیز دیگه یادم اومد..بهت میگم کسرا برق چیه؟میگی خطناکه..در مورد چاقو و آتیشم همینو میگی..اسم بعضی  میوه ها رو بلدی مثل:موز(خیلی بهش علاقه داری اگه بهت بدم روزی 10 تا هم میخوری.)..ناهنگی بقول خودت..هیی(هویج)..خیار..سیب..انگور..هنونه(هندوانه)..پیزاز(یعنی پیاز)..گوجه..

به بستنی خیلی علاقه داری...هر غذایی رو هم برات میارم میگی سوپ..خرما رو هم دوست داری..هروقت میلت بکشه میگی خما اده(یعنی خرما ارده)...

دیگه چیزی یادم نمیاد..اگه یادم اومد میام و مینویسم البته که چیزای بیشتری بلدی اما مامان تنبلت آپ نمیکنه تا یادش میره..

بریم سراغ عکسات...

بقیش ادامه مطلبه ...بفرمایید..

پسندها (6)

نظرات (28)

مامان سهند و سپهر
17 اسفند 92 10:22
به به هزارماشالا ببوس این گل پسر خوش تیپ و خوشگل و بامزه رو
مامی مرمر
پاسخ
ممنونم گلم...
دردونه تم
17 اسفند 92 21:56
سلام دوستای خوبم طراحی های قالب و بالابر و تقویم و صفحه ورودی و لوگو با عکس نی نی تون براى طراحی های اختصاصی میتونید برای سفارش در دردونـــــه تــــم سفارش بدین ! قيمت هامون بسيار مناسب هستن ! منتظرتون هستم آدرس دردونه تم : http://testersite.mihanblog.com
مامان فرخنده
18 اسفند 92 10:46
واي آفرين مامان زرنگ چه عجب آپ كرديديگه دوباره رفتي حاجي حاجي مكه قربون كسرا جون چه بزرگ شده حرف زدنش هم كه خيلي خوبهديگه مردي شده براي خودش بوس براي شما ها
مامی مرمر
پاسخ
وای چیکار کنم فرخنده جون این ویروس لعنتی ول کنمون نیست...تنبلی رو میگمااااااااااااااا....
مامانه بهار
18 اسفند 92 17:12
به به ..چه شیرین زبون ... آفرین به این گل پسر
مامی مرمر
پاسخ
ممنونم خاله جوووووون...
شايان
19 اسفند 92 10:31
سلاممممممممممم بابا مي گفتين گاوي - گوسفندي براتون سر مي بريديم...معلومه كجايي مامي تنبل ..نمي گي دلم واسه كسرا نفس تنگ مي شه... چه جاي قشنگي ...چه عكسهايي...چه مرد خوش تيپي...
مامی مرمر
پاسخ
سلام عزیزدلم...چیکار کنم خوب حوصلم نمیشه دیگه...ما هم دلمون واسه شما و شایان کوچولو تنگ شده...
لی لی تم
19 اسفند 92 11:51
یثنا
19 اسفند 92 13:41
سلام مرمر خانم گل وایییییییییییییییی ماشالله چه کسرا گلی برزگ شده شهر شما چه زود بهار اومده
مامی مرمر
پاسخ
سلام به روی ماهت..ماییم دیگه...
گلی
19 اسفند 92 20:21
سلام دوستای گلم خوبین امروز اتفاقی با یه فروشگاه اینترنتی آشنا شدم البته قبلا هم آشنا بودم ولی امروز دقیق رفتم توسایتشون ودرست بررسی کردم دیدم چه قدر چیزای خوبی داره وبه راحتی توی خونه نشستی وسفارش میدی برات بیارن دم خونه دیدم ایده خوبیه که به شما دوستای گلم هم اطلاع بدم گفتم اینجا آدرسشا برای شمادوستای گلم بذارم تا شماهم ازش اگه دوست داشتین استفاده کنید امیدوارم خوشتون بیاد ازشو کلی احساس راحتی وآرامش بهتون هدیه کنه
مامان محیا(ارام جانم)
22 اسفند 92 7:24
سلام مامانی.واقعا حیف نیست این روزای نابو وقتی امکانش هست براش ثبت نکنی.
مامی مرمر
پاسخ
شما درست میگی عزیزم...سعی میکنم سال جدید یه خورده زبر و زرنگ شم...
✿ ❀ ❁ آقا بـــღــــــــــــــــداد و مامان ✿ ❀ ❁
23 اسفند 92 13:53
عزیزمیییییییییی خاله چقده تغییر کردی خیلی وقت بود ندبیده بودمتااااااااااا ماشالا چقد شیرین زبون شده البت اینا همش از وجود یه مامان پرتلاشو زحمتکشه بووووووووس رمزم خصوصی
مامی مرمر
پاسخ
ممنونم مری جوووووووووووووووونم...
رها مامى آنيسا
23 اسفند 92 14:31
به به .. گل پسرمون چه خوش تيپه بزنم به تخته والا مامانى تنبل يكم ورزش كن تا بتونى زود به زود آپ كنى برامون خخخخخ شوخى ميكنم ولى واقعا دلمون برات تنگ شده مامان جووووووووون
مامی مرمر
پاسخ
منو و ورزش..؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟داری جوک میگی ها رها جون...ما هم حسابی دلمون تنگیده رها جون...
مامانه بهار
24 اسفند 92 13:19
سال نو پیشاپیش مبارککککککککککک انشالله که سالی همراه با شادی و سلامتی داشته باشید.
مامی مرمر
پاسخ
ممنونم گلم...
زهره
25 اسفند 92 19:23
سلااااام باز كه ژيگول كردي آقـــــــــــا...ماشالله به شما عزيزم چقدر بزرگ شدي ماشالله چقدر كلمه بلدي خااااله مامان خوشمله بلاخره آپ كرد براي شما كسرا جونخخخ داري كم كم ميشي 21 ماهه راستي مامانش كسرا رو از شير گرفتين؟اگه آره به چه ترفندي شير پاستوريزه ميدين بهش؟
مامی مرمر
پاسخ
ممنونم زهره جون...الان میام بهت میگم...
مامان ملینا و کوروش
26 اسفند 92 11:40
پیام نوروز این است.دوست داشته باشید و زندگی کنید.زمان همیشه از ان شما نیست نوروز بر شما و خانواده گرامیتان شاد باش
مامی مرمر
پاسخ
ممنونم مامان عزیز.....
mamane radin
26 اسفند 92 17:23
مریم
27 اسفند 92 12:10
سلااااااااااااااام به مرمر جون تنبل و دوست داشتنیه خودم.... خوبین؟؟؟؟؟باورم نمیشه شما اپ کردین؟؟؟ دلمون حسابی واستون تنگ شده بود.... افرین به این پسر خوب که دیگه مامانی شو اذیت نمیکنه.... به به چه قدهم شیرین زبون شده این قندولک مون... به افتخار کسری جون امیدوارم که دیگه هیچ وقت تنبلی نکنی و ما رو چشم انتظار نزارین ها.............. پیشاپش سال نو هم مبارک تون باشه.... راستی ممنون از این همه کامنت هایه پر مهرتون....
مامی مرمر
پاسخ
ممنونم عزیزم...ایشالا برا شما سالی پر از شادی باشه...
ساناز
27 اسفند 92 22:20
یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد را تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت را ازدرگاه خداوند متعال و سبحان برای شما دوست عزيزم مسئلت مینماییم كارت تبريك من براي شما http://s5.picofile.com/file/8117311626/81_2_.jpg
مامی مرمر
پاسخ
ممنونم عزیــــــــــــزم..
اقا زاده
27 اسفند 92 23:55
سلام ، نزدیک عیده ، توی خونه تکونی دلت ما رو بیرون نکنی با معرفت. عیدت مبارک
مامی مرمر
پاسخ
ممنونم گلم عید شما هم مبارک..
علامه کوچولو
28 اسفند 92 16:02
سال و مال و فال و حال و اصل و نسل و بخت و تخت بادت اندر شهریاری برقرار و بر دوام سال خرم، فال نیکو، مال وافر، حال خوش، اصل ثابت، نسل باقی، تخت عالی، بخت رام ******** سال نو مبارک ********
مرمر
1 فروردین 93 6:15
عزیزدل ناز خوشگل خوش زبونم سال جدید رو به تو مامان گلت تبریک میگم ایشالله سال خوبی باشه برا هممون خیلی خیلی هم نانازی
مامی مرمر
پاسخ
ممنونم عزیزم...همچنین برا شما...
رها مامى آنيسا
1 فروردین 93 14:30
بابا ايولتو ديگه كى هستى ...دمت گرم عجب روش افزايش نظراتى رو براى خودت اختراع كرديبابا تركيديم از خنده ولى عزيزم از شوخى گذشته بهت بگم كه عكساى آنيسا ميارم اينو من بهت قول دادم امضا هم كردماااااااا
مامی مرمر
پاسخ
بابا قابل شما رو نداشت... پس من همچنان منتظرم...
مامان رها
21 اردیبهشت 93 23:01
سلام مرمر جون ...خوبی گلم ؟..... دلم خیلی برات تنگ شده پس کجایی خیلی نگرانم !!!!!
زندگی از آ...تا...ی
22 اردیبهشت 93 12:10
دوست دارید روش پخت انواع عذاها و شیرینی های ایرانی و خارجی رو یاد بگیرید؟ دوست دارید با روش تهیه انواع ماسک های زیبایی آشنا بشید؟ دوست دارید درمانهای خانگی رو یاد بگیرید؟ دنبال مطالبی در مورد بارداری و زایمان و تربیت کودک می گردید؟ دوست دارید نکات خانه داری رو یاد بگیرید؟ کاری نداره وبسایت زندگی از آ...تا ...ی رو لینک کنید تا هر روز از مطالب جالب و آموزندش استفاده کنید و لذت ببرید.
ابجی رونیا کوچولو
1 خرداد 93 13:42
آفرین هزار ماشالله به این پسر گل مامان جون ببوسش به منم سر بزنین ماشالله خیلی نظر دارین اما من ندارم میاین به منم نظر بدین؟
مامی مرمر
پاسخ
چشم عزیزم حتما میام..
مامان آیدا
4 خرداد 93 0:29
دعا میکنم غرق باران شوی چو بوی خوش یاس و ریحان شوی دعامیکنم درزمستان عشق بهاری ترین فصل ایمان شوی
سحر
22 خرداد 93 21:18
گل پسر نازی دارید، هزار ماشاءالله. خوشحال میشم به منم سر بزنید.
mahasa
3 تیر 93 21:37
عزیزم چه قدر شما نازی به ما هم سر بزن و نظر بده
مریم(پرنیاوبردیا)
19 تیر 93 2:20
>(///)< مثل شکلات شیرین (آآآآ)c مثل قهوه داغ و دلچسب و @>–>>– مثل گل زیبا هستی