کسرا جون ثمره عشق ماکسرا جون ثمره عشق ما، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره
مسیحا جوجوی مامانمسیحا جوجوی مامان، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

کسرا قندولک مامان

اسباب بازی

1392/2/18 16:51
نویسنده : مامی مرمر
899 بازدید
اشتراک گذاری

این پست مخصوص اسباب بازی هاته...میخوام عکسشونو بذارم که وقتی داغون شدن و از بین بردیشون حداقل عکسشون بمونه برات...

 

قورقوری های پسرم...وقتی 6 ماهه بودی من و بابایی برات خریدیم..

 

اینم طبل پسرم(مامان عاشق طبل زدنته)

توپ اسمورف ها

اردکه خاله مرضیه برات خریده....کامیونه هم وقتی نی نی بودی از فروشگاه برات خریدم...

 

من این 3 تا رو خیلی دوست دارم...بامزه ان

ادم برفی رو خاله مروارید برات آورده.....گاوه هم بابایی از دیر برات خریده....

مت بدون پت

این جغجغه ها مال اونموقع هاست که تو شمک مامان بودی.....از کنگان خریدم برات...

کتاب حمام پسرم

حلقه هوشت که چند روز پیش برات خریدم....فقط بلدی بیاریشون بیرون...هرکاری میکنم نمیذاری سرجاشون....

بقیشو هم بعدا برات میذارم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان رومینا
22 اردیبهشت 92 13:04
چه اسباب بازی های خوشملیحالا کسرا باهاشونم بازی میکنه؟رومینای من که اصلا علاقه ای به اسباب بازی نداره فقط وقتی کنارش باشم کمی سرگرم میشه ولی آخرش بازم میپسبه به من.خصوصی رو چک کن


نه بابا همشون همینجورین بچه ها...روز اول با اسباب بازی هاشون سرگرمند...فردا که تکراری شد میندازنشون اونور....
مامان رومینا
22 اردیبهشت 92 13:04
خصوصی رسید بهت؟


نه عزیزم....