کسرا جون ثمره عشق ماکسرا جون ثمره عشق ما، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره
مسیحا جوجوی مامانمسیحا جوجوی مامان، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

کسرا قندولک مامان

کسرا در 11 ماهگی..

1392/3/18 1:02
نویسنده : مامی مرمر
296 بازدید
اشتراک گذاری

ببخش پسر گلم اصلا وقت ندارم..فقط اومدم تند تند از کارای جدیدت بنویسم و برم..یاد گرفتی هرچی و هرکسی رو میبینی میگی این چیه ..این کیه؟؟به محض اینکه آیفونو میزنن میگی کیه و فوری به در اشاره میکنی...قربونت بشم من ...وقتی میگم کسرا کو زبونت ؟؟زبونتو میاری بیرون و تو دهنت میچرخونیش...میگم کسرا مامان رو نازی کن  دستتو اروم میکشی رو سرم وقتی میرسی به صورتم با ناخنات محکم میکشی رو صورتم...چشم و مو رو هم بلدی  ولی رو صورت خودت نشون نمیدی...راستی علاقه زیادی هم به زیور الات داری..تا میگم کو النگو فوری اشاره میکنی بهشون...صدای هاپو و جوجو هم در میاری...با ماشیناتم بازی میکنی و میکشیشون رو زمینوو از خودت صدا در میاری..و خلاصه اینکه خیلی شیطون شدی از دیروز یاد گرفتی بدون کمک من بری و رو مبلا بشینی..کلی هم واسه خودت کلاس میذاری...راستی 3 تا کلاه تولد رو هم برا دوستات درست کردم ...خیلی خوشگل شدن .. اگه ببینینشون باورتون نمیشه خودم درستش کردم(البته تعریف از خود نباشه)...تقویمم برات سفارش دادم تک برگه  با تم زنبوری...و دیگه اینکه همین الان خوابت برد منم باید برم یه خورده درسمو بخونم..آخه تنها وقتی که تو خوابی میشه درس خوند..بای بای..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

شايان
18 خرداد 92 7:23
سلام عزيز خاله قرفون شيرين كاريهات.الهي زنده باشي


ممنون خاله جون..
یثنا
18 خرداد 92 20:21
مرمر جونم من اصلا متن را نمیبینم اخه این دوتا رنگ جوریه که اصلا دید نداره تو رو خدا یه کاری کن


باشه عزیزم الان رنگشو عوض میکنم...
ستایش*مامان محمود
18 خرداد 92 21:50
به ماسربزنید من شمارو به سرگرمی وبلاگی دعوت کردم
می خوای تولد بگیری؟؟؟
19 خرداد 92 11:12
می خوای تولد بگیری؟ یه سر به ما بزن, خوشحال می شی... یادت نره از 10% تخفیف استفاده کنی. www.tavalood.rozblog.com
یثنا
19 خرداد 92 17:10
خه مگه من مرمر گلی دیگه ای هم به جز تو دارم عزیزم که بخوام براش دعا کنم راستی مرسی که بخاطر من رنگشو عوض کردی


خواهش میکنم قربونت برم...