کسرا جون ثمره عشق ماکسرا جون ثمره عشق ما، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره
مسیحا جوجوی مامانمسیحا جوجوی مامان، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

کسرا قندولک مامان

بدون عنوان

1392/4/19 19:30
نویسنده : مامی مرمر
345 بازدید
اشتراک گذاری

قربون این پسمل خوشگلم بشم من...بالاخره دست زدن و کامل یاد گرفتی جیگر... مسخرمون نکنیدا...نگید چه خبره بچش 1 سالشه تازه داره دست میزنه...آخه من مجبورش میکردم به دست زدن اونم بلد بود آخه یکی دوباری ازش دیده بودم ولی برا اینکه لج منو در بیاره دست نمیزد ...منم یه مدت بیخیالش شدم...الان خودش همش دست میزنه و میرقصه...

الهی مامان فدات شه...

الهی قربونه این پسر خوشگلم...

به حق این ماه عزیز همیشه شاد و سلامت باشی...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان کوثری
20 تیر 92 4:57
با سلام تم پارتی با خدمات زیر درخدمت شماست: حتما سر بزنید و نمونه کارهامون رو ببینید شاید خوشتون اومد http://temparti.blogfa.com/ انواع تم تولد (هم طراحی و هم چاپ) هر طور شما بخواین تم جشن دندونی ، جشن سیسمونی ، جشن قدم ، جشن الفبا و... انواع تقویم(حتی متناسب با تم مورد نظرتون) انواع قاب و فریم عکس ساخت کلیپ جشن تولد و جشن های دیگه ساخت کلیپ از عکسهای کوچولوتون ثبت و یادآوری خاطراتی که هیچ وقت تکرار نمی شن همه جوره در خدمت شما هستیم طراحی و آماده سازی گیفت های مخصوص جشن منتظرتون هستیم حتما به ما سر بزنید
يثنا
20 تیر 92 11:58
بقیه عکسا چی شد


خاله جون مامانی روزست حال و حوصله نداره....
mamane radin
20 تیر 92 13:13
aziiizam fiiingiiiliiiiiiiiiii eshala hamishe salemo khoshhal bashiii o bezani beraghsiiiiiiiiiiiii


مرسی عزیزم....همچنین شما گلم...
زهره
20 تیر 92 23:34
سلام عزيزم لطف كردي سر زدين...من قبلا از گوشي خودم راي دادم ميشه بازم راي بدم؟به هر حال از گوشي همسري راي ميدم...اگه دوست دارين لينك بدين


خواهش میکنم...من لینکتون کردم عزیزم...
یسنا
21 تیر 92 10:28

سلام مامان کسراجون...
مرسی که به وبلاگ دخترم امدید...
باشه حتما به پسر شکموتون رای میدم....


خواهش میکنم عزیز دلم...لطف میکنی.
شايان
22 تیر 92 8:20
سلام خوبين شما الهي قربونش برم چه ژست خوشكلي شده من بهش راي دادم.راستي مامي رمز بهم مي دي؟؟؟؟؟؟


سلام..مرسی عزیزم...ممنون قربونت برم..آره که میدم...
محی مامان ملینا و کوروش
24 تیر 92 11:24
سلام مامان مرمر شما قندلک داری ما هم تو خونمون یه قندک و یه عسلک داریمخدا کسرا جونو براتون حفظش کنه من لینکتون کردم شاد باشید


سلام عزیزم...ممنون ..منم شما رو لینک کردم...
شايان
25 تیر 92 13:26
دارم دق مي كنم ها واسه من باز نمي شن


واقعا؟؟؟؟
قالبهای کودکانه کودک من با عکس کودک شما
31 تیر 92 3:42
برای دیدن کارهای جدید ما دعوتید http://bofy.blogfa.com/