کسرا جون ثمره عشق ماکسرا جون ثمره عشق ما، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره
مسیحا جوجوی مامانمسیحا جوجوی مامان، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

کسرا قندولک مامان

قربون پسر باهوشم بشم من...

1392/5/8 0:18
نویسنده : مامی مرمر
487 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم چیزایی که به تازگی یاد گرفتی و برات مینویسم تا یادگاری بمونه:

تقریبا همه حیوونای کتابتو بلدی..مثل هاپو...پیشی...قورباغه...آقا شیره...میمون...من اسمشونو میگم تو پیداشون میکنی آخه تلفظش برات سخته پسرم...

چندتا از کارتای بن بن بنتو هم بلدی...مثل مامان...بابا....مو...تاب...گل...ساعت...مخصوصا آب رو خیلی خوب بلدی..چون  تلفظش رو هم بلدی ..کارتشو بهت نشون میدم فوری میگی آپ...

اسباب بازی هاتو هم خوب میشناسی...مثل تلفن...کامیون...توپ..بلز...قورقوری....دایناسور...سوت و جناب شیر که من خیلی دوسش دارم...

تازگیها گوش رو هم یاد گرفتی...

امروز یه کار خنده دار کردی...خیلی خوشم اومد مردم از خنده...کلی اصرار کردی که لب تابمو بهت بدم..وقتی بهت دادم نادیش رو پاتو شروع کردی به تایپ کردن..بعد از چند مین لب تابمو بستی و نادیش رو زمین..و خوابیدی روشو ماچش کردی...وای نمیدونی شاخ دراوردم ...حالا منو بگو این شکلی شده بودم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان النا
8 مرداد 92 10:26
آفرین به کسری جونم
عزیزم ازاین کارتهاکه توی م اه و ا ر ه تبلیغ میکنه واسه کسری جون گرفنی ؟


نه عزیزم...من بن بن بن گرفتم...مقدماتیشو گرفتم..
یثنا
8 مرداد 92 14:01
ای جانم عزیزم ماشالله چقدر باهوشه کسرا گلی بخدا راست میگم پسر برادر شوهر من 4 ماه از کسرا بزرگتره ولی هیچکدوم از کارای کسرا رو بلد نیست
برای جیگر خاله اسفند دود کن تا از چشم و نظر دور باشه
بخدا مر مر جون اینقدر دلم میخواد کسرا رو از نزدیک ببینم تا یه ماچ گنده از لپاش بگیرم بعد هم گازش بگیرم خو دوسش دارم من هرکیو دوس دارم گاز میگیرم عکسشو تو موبایلم دارم به همه نشون میدم میگم این عکس پسر دوستمه
کلی خاطر خواه داره تو شهر ما


قربونت برم من نظر لطفته...منو کسرا هم خیلی دوست داریم تو رو ببینیم...چقدر خوبه که دوست به این نازنینی دارم...ایشالابه زودی زود خودتم نی نی دارشی گلم.....میبوسمت یثنا جونم...
زهره
8 مرداد 92 23:22
ماشااااالله عزيزم...مامانش براي كارت زود نيست؟آخه منم ميخواستم شروع كنم ترسيدم زود باشه...خوب ياد ميگرفت اولش؟چه بازيهايي با كسرا ي عزيز ميكنيد كه كمي جنبه اموزشي هم داشته باشه؟وييييييييييي چه قدر سوال پرسيدم...
ايشالله هميشه زنده باشي خاله

مرسی عزیزم ...الام میام وبت..
مامان نینی
9 مرداد 92 1:05
من و خانوادهم به تو بیست میدیم افرین وای من برم کهنهی بچه م را عوض کنم ام مم اومدم اومدم اه حالم به هم خورد بای
مامان النا
9 مرداد 92 9:01
ممنونم ازراهنماییت عزیزم
هنوزاقدامی واسه پوشک گیری نکردم
باید یه 3- 4روزی مرخصی بگیرم بعد ...
دوستتون دارم


خواهش میکنم...ما هم دوستون داریم...
الهه(دختر دایی)
9 مرداد 92 17:18
افرین به کسرا جون که اینقدر ماشالله باهوشه
انشالله همیشه موفق و تندرست باشه


ممنونم عزیز دلم....
شایان
9 مرداد 92 19:50
قربون کسرای باهوش و بانمک ماشاله خاله جون


مرسی عزیزم...
الهه(مامان یاسان)
10 مرداد 92 13:11
قربون کسری باهوش خودم برم من
خاله جون خیلی دوست دارم
مرمر جونم زودی بیا آپم


مرسی عزیزم..منم دوست دارم خاله مهربونم...
مامان آرتین
10 مرداد 92 17:35
آفرین به آقا کسرا که خیلی خوب پیشرفت کرده ممنون که به ما سر زدین


خواهش میکنم عزیزم..بازم میایم...
mamane radin
11 مرداد 92 2:33
aziiizam afarin be to gol pesare bahooosh
vorojakkkk


ملســـــــــــــی..
مامان آناهیتا
11 مرداد 92 13:35
سلام عزیزم ، خیلی خوشحال شدم از اشنایی با وبلاگتون و خوشحال تر از اینکه اینقدر وقت برای گل پسرت می زاری امیداوارم موفق و شاد و سلامت باشه همیشه این نازنین پسر


سلام مرسی عزیزم...منم خوشحالم از آشنایی باشما
alma20
21 مرداد 92 0:42
سلام لطف کن به وبلاگ جدیدمن سربزنalma40.blogfa.com


ای به چشم.....
مریم
30 مرداد 92 14:03
به به
چه اقاپسر باهوشی
از طرف من یه بوس محکم کسری جون و بکنید


یه بــــــــــــوس آبدارم برا خاجونم..