کسرا جون ثمره عشق ماکسرا جون ثمره عشق ما، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره
مسیحا جوجوی مامانمسیحا جوجوی مامان، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

کسرا قندولک مامان

لالالالا نی نی لالا

1392/2/24 3:19
نویسنده : مامی مرمر
525 بازدید
اشتراک گذاری

قربونت برم امشب تا ساعت 12:30 بیدار بودی و کلی با هم بازی کردیم...الهی قربونت برم خیلی خوردنی شدی...دوست دارم عزیزدل مامان..نفسمی...الهی فدات بشم که اینقدر ناناز خوابیدی...شبت بخیر عشق مامان راستی گلم من خیلی میترسم..الان دوباره زلزله اومد...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

پویا تم
24 اردیبهشت 92 10:53
سلام عزیزم من براتون طراحی می کنم و براتون ایمیل می کنم و شما می ری چاپشون می کنی واندازه هاشون رو بعد از طراحی بهت می گم


مرسی
پویا تم
24 اردیبهشت 92 11:03
عزیزم وقتی طراحی کردم برات توضیح می دم که چطوری باید استفاده کنی فقط شما چندتا از عکسای کوچولوت و تاریخ تولد و به ایمیلم بفرست من برات می درستم ایمیلم parnia.sm90@yahoo.com
مامان رومینا
24 اردیبهشت 92 11:11
بازم زلزله؟؟؟


آره عزیزم...(4.9 )ریشتر بود...نمیدونم چی میخواد از جونمون ...خدا خودش بخیر کنه....
مامان رومینا
24 اردیبهشت 92 11:12
نیستی ببینی رومنیا چند میخوابه.پریشب تا 3و20دقیقه بیدار بود


وای از دست این کوچولوها....
ستایش*مامان محمود
24 اردیبهشت 92 11:26
سلام خانمی چه پسمل خوشکلی داری خداحفظش کنه.من توقسمت پرسشها سوالتونو خوندم وجالب بود چون منم میخواسم همین سوالوبپرسم وجالبتر اینکه منم بوشهریم همین دلیل شدبیام وبتون خوشحال میشم تبادل لینک کنیم و اینکه اگه جواب سوالتونو گرفتید ازدوستای بوشهری به منم بگید مرسی منتظرتون هستم
http://yedoneh.niniweblog.com/


سلام عزیزم..ممنونم...ااااااا چقدر جالب...با افتخار لینک شدی ...الان میام وبتون خانمی...
پویا تم
24 اردیبهشت 92 12:29
سلام گلم من برات لیبل لیوان و دستمال و بشقاب هم می تونم درست کنم فقط کافیه شما لیوان و بشقاب یکبار مصرف بخری و طرح هایی که من با عکس کوچولوت بهت می دم و چاپ کنی و دو رش رو بچینی و روی لیوان بشقاب و دستمال کاغذی بچسبونی به همین راحتی

مرسی عزیزم....
ستایش*مامان محمود
24 اردیبهشت 92 15:13
ممنون خانمی شمالطف داری خوشحالم کردی راستش این کلاه رو خوده اتلیع=ه داشت.براتم به نتیجه رسیدی؟


هنوز نه عزیزم....
معصومه
24 اردیبهشت 92 23:15
خدا رحم کنه این زلزله چی میخاد آخه..
مواظب خودتون باشین عزیزم..بوس


مرسی قربونت برم...
مامان قند عسلا
25 اردیبهشت 92 1:58
سلام من تازه وب گل پسرتون رو دیدم ماشاالله خواستنیه .از طرف من ببوسیتش .فکر کنم ما همشهری باشیم .ما هم بوشهریم به وب ما هم سر بزنید خوشحال میشیم


مرسی گلم..چقدر خوب که یه همشهری دیگه پیدا کردیم..الن میام..
شايان
30 اردیبهشت 92 7:22
نيستي مامان كجايي؟؟؟؟؟؟؟


قربونت برم مهمون داشتم...