کسرا جون ثمره عشق ماکسرا جون ثمره عشق ما، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره
مسیحا جوجوی مامانمسیحا جوجوی مامان، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

کسرا قندولک مامان

یه نیگاه کن خودت میبینی چی نوشته..

1392/2/25 1:38
نویسنده : مامی مرمر
486 بازدید
اشتراک گذاری

قربون پسر گلم بشم من که اینقدر باهوشه....امروز یه چیز جدید یاد گرفتی..وقتی میگم کسرا هاپو چی میگه؟؟شروع میکنی به پارس کردن...وقتی هم سوار تابت میشی شروع میکنی به خوندن شعر تاب تاب...البته به زبون خودت....الهی مامان فدای پسر خوشگلش..

 

و یه چیز دیگه اینکه من و بابایی پیشاپیش کادوی تولدتو خریدیم...نمیگم که سوپرایز بمونه..خییییییییییییییییییییییلی خوشگلن کادوهات...و گیفتای تولدت که امروز مامان برات خرید...آخه تقریبا 1 ماهه دیگه تولدته..باید کم کم همه چیزو آماده کنیم...                          قربونت برم پیشاپیش تولدت مبارک باشه گل پسرم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان محمدرضا
25 اردیبهشت 92 1:58
سلام عزیزم اگه دوست داشتی چون یک ماه تا تولد فرصت داری میتونم برات طراحی کنم مبلغشم از بیرون سوال کن من کمتر از اون میگیرم البته بستگی داره لوازم چیا بخوای بعد قیمت میدم.خواستی بیا وبم نمونش رو ببین.خبرم کن


مرسی عزیزم...الان میام.
ستایش*مامان محمود
25 اردیبهشت 92 11:40
سلام گلی کسراجونم خوبه؟راسی تم خرس مهربون رو توپویاتم دیدم خوشکله.امابازنم نظره خودته.چه خوبه که کادوروخریدی راسی گیفت چی خریدی اگه فضولی نیس؟بم سربزن


سلام عزیزم مرسی...من دوست ندارم سفارش بدم...میخوام خودم حضوری ببینم..
ستایش*مامان محمود
25 اردیبهشت 92 12:52
سلام خانمی ماخوبیم مرسی.چه فکرخوبی عالیه گیفتا.آره ماخودبوشهریم.آره برام طراحی میکنن خودم چاپ میکنم.چرادوس نداری شماقبلش همه چی رو میبینی واکی میکنی.من پارسال وسایلواز شیرینی فروشیهاخریدم اماهمچی ست نداشتن براهمین امسال تصمیم اینطوری شد.تولدکسراچه روزیه مگه؟


تولد کسرا 2 تیره..ولی من احتمالا 30 خرداد میگیرم...نمیدونم شاید منم همین کارو کردم...
مامان رومینا
25 اردیبهشت 92 15:12
به به کادوت مبارک پیاپیش تم تولدش چیه مامانی؟یه سایت هست اگه بخوای بهت معرفی کنم تا تزیینات تولد کسرا با همون تم رو واست طراحی کنه البته اگه تو فامیل فتوشاپ کار داشته باشی که دیگه عالیه


مرسی خاله جونم....نمیدونم یره ناقلا رو دوست دارم ولی نمیدونم گیرم میاد همه چیزشو؟؟؟
یثنا
25 اردیبهشت 92 22:33
سلام مرمری ای جانم ایشالله زود زود بزرگ بشه راستی من اپ کردم بیا


سلام یثنا جون..ممنون...الان میاااااااااام.
معصومه
26 اردیبهشت 92 16:36
عزیزم حالا فهمیدم تولدش کیه؟ی ماه دیگه؟حالا براش چی خریدین بگو دیگه مردم از فضولی


نمیشه بگم عزیزم...اونوقت که نمیشه سوپرایز...همش 1 ماه دیگه...
شايان
29 اردیبهشت 92 7:45
سلام نفسييييييييييي پيشاپيش تولدت مبارك ايشاله سال به سال شادتر و سرزنده تر باشي زير سايه بابايي و ماماني.120 ساله ايشاله


مرسی ...یه دنیا ممنون خاله مهربونم...
مامان ایدین
31 اردیبهشت 92 2:01
سلام گلم پیشاپیش تولدت مبارک


مرسی عزیزم...
مریم.خلوت مادرانه
2 خرداد 92 15:32
سلام به به به سلامتی تولده کسرا جونه؟مبارک. باشه خانومی صد سال به این سالها.کسرا جونم تولدت مبارک
بوووووووووس


مرسی عزیزم..الان نیست خاله تقریبا 1 ماهه دیگه مونده...