کسرا جون ثمره عشق ماکسرا جون ثمره عشق ما، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره
مسیحا جوجوی مامانمسیحا جوجوی مامان، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

کسرا قندولک مامان

پسرم خوب شده

1392/3/27 2:09
نویسنده : مامی مرمر
511 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مامان دیروز صبح که از خواب پا شدی  اثری از دونه های قرمز سرخک نبود پسرم خوب خوب شده...قربونت برم الهی  اصلا تحمل ناراحتی و بی حالیتو ندارم...خوشحالم که خوب شدی...راستی بردمت آرایشگاه موهاتو کوتاه کردم..خیلی خوشگل شدی..الهی فدات بشم من...یه خورده هم گریه کردی...پارچتو هم دادم  خیاطی که برات یه بلوز خوشجل بدوزن برا تولدت...یه سری از کارای تولدتم انجام  دادم برات...

 

کسرا بعد از کوتاه کردن موهاش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان رومینا
27 خرداد 92 14:34
خدا رو شکر خوب شده خصوصی


ممنونم عزیزم...
ستایش*مامان محمود
27 خرداد 92 19:10
عزیزخاله چه ناز شده مبارکه
ما که بیصبرانه منتظر تولد این پسمل نازیم
بووووس


ممــــــــــــــــــــنون.....
ستایش*مامان محمود
27 خرداد 92 23:37



هزارتا گلم برای ستایش خانوم...
maman somi
28 خرداد 92 0:36
aziizam khoda ro shokr khob shodiiiiiiii


مرسی خاله جونم...
لیلا
28 خرداد 92 2:16
به به مبارک باشه


مرســـــــــــــــی...
مامان النا
29 خرداد 92 8:13
چه خوشگل چه خوشگل چه خوشگل شدی آقا پسرگل
خوشحالم خوب شدی


ممنونم خاله جون....
ستایش*مامان محمود
29 خرداد 92 18:58
سلام مامانی
قالب جدیدمبارک چه کادوهایی خوشکلی
راسی تولدش چندشنبه است؟؟؟
ایشالا خوش بگذره حسابی


مرسی عزیزم...اصل تولدش 1 شنبه ست..ولی من هروقت شرایطشو داشتم و تونستم همه چی وآماده کنم براش جشن میگیرم.
یثنا
29 خرداد 92 21:47
شكر خدا كه قندولک حالش خوب شده


مرسی خاله مهربون...
مامان کوثری
15 تیر 92 5:01
با سلام تم پارتی با خدمات زیر درخدمت شماست: حتما سر بزنید و نمونه کارهامون رو ببینید شاید خوشتون اومد http://temparti.blogfa.com/ انواع تم تولد (هم طراحی و هم چاپ) هر طور شما بخواین تم جشن دندونی ، جشن سیسمونی ، جشن قدم ، جشن الفبا و... انواع تقویم(حتی متناسب با تم مورد نظرتون) انواع قاب و فریم عکس ساخت کلیپ جشن تولد و جشن های دیگه ساخت کلیپ از عکسهای کوچولوتون ثبت و یادآوری خاطراتی که هیچ وقت تکرار نمی شن همه جوره در خدمت شما هستیم طراحی و آماده سازی گیفت های مخصوص جشن منتظرتون هستیم حتما به ما سر بزنید
نازنین
19 تیر 92 15:33
دوتا بوس از طرف منو نیکو به کسرا جون خوشگل.


هزارتا بوس هم از طرف من و کسرا به 2 تا آبجی مهربون...
الهه(دختر دایی)
30 تیر 92 23:22
الهی من قربون کسرا جون برم که خیلی برام عزیزه از طرف من بوسش کن دلم براش تنگ شده


خدا نکنه الهه جون...چشم میبوسمش..ما هم دلمون تنگ شده عزیزم...