کسرا جون ثمره عشق ماکسرا جون ثمره عشق ما، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره
مسیحا جوجوی مامانمسیحا جوجوی مامان، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

کسرا قندولک مامان

مسابقه وبلاگی

1392/3/30 1:59
نویسنده : مامی مرمر
413 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم..خوبید؟؟؟؟ما چند روز پیش به یه مسابقه وبلاگی دعوت شدیم از طرف معصومه جان و یثنا خانوم مامان محمود کوچولو.. که به خاطر کمبود وقت و گرفتاریهای زیاد امروز اومدیم که بازیمونو انجام بدیم..خوب بریم سراغ بـــــــــــــــــــــــازی..

 

1-بزرگترین ترس زندگی شما؟نمیخوام به زبون بیارمش...

2-اگه 24 ساعت نامریی میشدی چیکار میکردی؟میرفتم خونه ی بعضیها ببینم چی راجع به من میگن..

3-اگه غول چراغ جادو توانایی براورده کردن یه ارزوی 5 الی 12 حرفی شما رو داشت چه ارزویی میکردی؟؟فقط سلامتی

4-از میان سگ..گربه..پلنگ ..اسب..عقاب..کدامیکو بیشتر دوست داری؟اسب

5-کارتون مورد علاقه دوران کودکی؟تام و جری...انه شرلی...ولی من کلا علاقه ی چندانی به کارتون و تلویزیون نداشتم...

6-در پختن چه غذایی تبحر ندارید؟قلیه ماهی و ته چینو تابحال نپختم...

7-اولین واکنش شما موقع عصبانیت؟فریاد

8-با مرغ و اورانیوم و دریا و خسته جمله بساز؟من بلد نیستم با مرغ و اورانیوم و دریا و خسته جمله بسازم..(کلک دوران مدرسم بود ..هروقت کم میاوردم اینو مینوشتم تو جمله نویسی...)

9-دو بیت شعر که خیلی دوسش داری؟

خرگوش من چه نازه گوشاش چقدر درازه                     میدووه مث اهو میخوره برگ کاهو

10-اگر بخواهید با تونل زمان فقط یک روز از زندگیتونو  در حال گذشته  و آینده سفر کنید اونروز کدومه؟به گذشته میرم به  روزی که برا آخرین بار داداشمو دیدم ..یه دل سیر نگاش میکنم ...ماچش میکنم...و اگرم شد به دست و پاش میوفتم که نره..شاید اینجوری زنده میموند و الان پیش ما بود...

11-شما چه رنگی هستید و چرا؟؟؟من زرد و آبیم...گاهی اوقات غمگین به خاطر ناراحتی های که ممکنه برا هرکسی پیش بیاد.. گاهیم  آروم..

12-اگه قرار باشه از ایران برید کدوم کشور و برا زندگی انتخاب میکنید؟ایتالیا

13-بهترین اس ام اس موجود در این باکس گوشیت؟دلتنگی عین یه جای شکستگی رو  عینک آدمه..هرجا نگاه میکنی میبینیش..(از طرف عشقم)البته همه اسای عزیزم قشنگه ولی چیکار کنم که بیشتر یه دونشو نمیشه نوشت...

14-اگه قرار باشه 3 تا از آشناهاتو امشب دعوت کنی اون 3 نفر کیا هستن؟؟؟طیبه دوست عزیزم که خیلی دلم براش تنگ شده..همین...

15-اگه قرار بود یه کلمه از لغت نامه حذف شه دوست داشتی اون کلمه چی بود؟؟؟مرگ

16-کسی رو که دوست دارید ملاقات کنید؟خدا بیامرز داداشم..

17-خودت رو شبیه چه میوه ای میدونی؟؟؟گیلاس

18-سه خصوصیت بد اخلاقی شما؟؟خیلی زود رنجم...خیلی زود بدی ها ی که در حقم میشه رو فراموش میکنم..پر توقع ام...

19-اسم دیگه برا وبلاگتون؟شیرین تر از عسلم

20-کاشکی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟کاش میشد به گذشته برگشت و خیلی چیزا رو تغییر داد تا خیلی از اتفاقا نموفتاد...کاشــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــکی

 

و در آخر طبق قانون مسابقه منم 3 تا از دوستای گلمو به این بازی دعوت میکنم...

1-رادین جون و مامان گلش...

2-شایان گلی و مامان جونش...

3-النا جون و مامان جونش...

و در آخر عکس پسرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان رومینا
30 خرداد 92 5:21
خدا رحمتشون کنه داداشتون رو


ممنونم عزیزم..خدا بیامرزه رفتگانتون رو ...
مامان النا
30 خرداد 92 8:07
ممنون عزیزم که منو دعوت کردی گلم

کسراجونمو ببوس

صفحه وبلاگتون بااین کادوهاوتولدت مبارک خیلی خیلی قشنگ شده

منتظرعکسهای تولدیم

کسری جون تولددددددددددددددت مبارک

خواهش میکنم عزیزم...ممنون از این همه لطف و مهربونی..
mamane radin
30 خرداد 92 12:59
vaghan narahat shodam eshala khoda behetoon sabr bede

aziizam mer30 ke maro davat kardi tavalode kssra joon ham mobarak


ممنونم عزیزم..
یثنا
30 خرداد 92 14:25
سلام عزیزم خدا رحمت کنه داداشتون را راستی چی شد که فوت کردند البته اکه دوست داری جواب بده


ممنونم عزیزم الان میام پیشت...
ستایش*مامان محمود
30 خرداد 92 20:24
سلام گلم

خدارحمت کنه داداشتون رو

بابا آبی بابا آروووم،گیلااااس

منم ته چین بلد نیستم اصلا نپختم چون دوست ندارم

راسی گلی بین یثنا خانوم ومن یدونه واو یادت رفته چون خونده میشه یثنا مامان محمود

کسراجونمو ببوس

این عکس و خودت براش دریت کردی؟خوشجله



سلام عزیزم...خدا بیامرزه رفتگان شما رو..
خوب اگه خودم نگم کی میاد ازم تعریف کنه؟؟؟؟؟
آره خودم درست کردم عکسرو..خوشجله؟؟؟
راستی عزیزدلم منظورتو نفهمیدم کجا واو بذارم..؟؟؟؟
ارلا
31 خرداد 92 13:56
سلام
وب نازی داری خوشحال میشم به منم سر بزنی اصلا باعث افتخاره با شما بیشتر اشنا بشم


سلام عزیزم ...ممنون نظر لطفته...
شايان
1 تیر 92 7:31
سلام عزيزم خوبين اولا خدا رحمت كنه دادشتونو و بعد اينكه اطاعت امر شد و تو مسابقه شركت كردم


خدا بیامرزه رفتگانتونو...مرسی عزیزم که دعوتمونو پذیرفتین..