کسرا جون ثمره عشق ماکسرا جون ثمره عشق ما، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره
مسیحا جوجوی مامانمسیحا جوجوی مامان، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

کسرا قندولک مامان

عکسای تولد گل پسرم...

1392/4/15 1:37
نویسنده : مامی مرمر
1,998 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره اومدیم...میدونم خیلی دیر شد خوب نتمون قطع بود...دوستای گلم ممنون که تو این مدت تنهامون نذاشتین....

عکس شاهزاده کوچولوی من...به قول مهمونا دست کلید...

 

 

  اینم عکس کار شده کسرا جونم که دوست عزیزمون علی آقا زحمتشو کشیدن...آدرس وبشو نوشتم شما هم میتونید سر بزنید..  (گالری زیبای کودکان)

 

اینم کیک تولد(خیلی خوشگل بود ولی چیکارکنم کیفیت عکسارو آوردیم پایین دیگه)


 

اینم تزیینات بالای سر کسرا که کامل نیست و قبل از چسبوندن بادکنکا و بقیه کفشدوزکاست...

 

 

 

برای دیدن بقیه عکسا  لطفا ادامه مطلب

اینم میزمون که بازم کامل نیست...چون از ساندویچامون و نوشابمون یادمون رفت عکس بندازیم...باعرض پوزش....

میزمون شامل :پاپ کورن که با روبانای قرمز و مشکی تزیین شده بود...و یه نایلونای کوچولو که داخلش ژله و آدامس و شکلات و لواشک و دستمال کاغذی با تزیین مخصوص مامانی و یه دونه کفشدوزک خوشگل روش چسبیده بود....و ژله با تکه میوه....شکلات...دراژه...ساندویچ سوسیس بندری...نوشابه..و میوه

 

 

اینم بشقاب میوه ها...این سیخای چوبی هم کار خودمه...

 

تزیینات

 

 

 

 

 

 

 

مهمونای عزیز(ترنم-کسرا-حسین-سام)

پارمیدا و انیتا(خانومای کفشدوزکی)-حسین-علی-بردیا

 

کوچولوی خودم

 

 

اینم بچه با گیفتاشون

کادوها هم بعدا میذارم.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان امین از وبلاگ همه وجودم امین جان
15 تیر 92 21:08
کسرا جونم جشن میلاد تو جشن تمامی ستاره هاست، جشن گل و سبزه و دریاست عزیزم تولدت مبارک خوش حال میشیم به ما سر بزنید.


مرسی عزیزم باعث افتخاره...
یثنا
16 تیر 92 10:47

سلام میدونی اینا چیه منم که دهنم اب افتاده بابا مردیم از چشم انتظاری چرا اینقدر دیر خوووووووو
تولدش مبارک انشالله صد ساله بشه


قربونت برم ...ببخش عزیز دلم...
مامان محمود
16 تیر 92 23:33
سلاام به به تولدت بازم مبارک چه خوشکل شده این شازده ایشالا دامادیت خاله جوون


ممنون عزیزدلم...چشاتون خوشگل میبینه خاله جون...
شايان
17 تیر 92 7:15
اولا كيكت خيلي خوشكله بعد هم مامي جون عكسا واسه من باز نمي شه


نمیدونم دلیلش چیه عزیزم.......
شايان
17 تیر 92 7:16
تو عكس خيلي نانازي ايشاله داماديت خاله جون


مرســــی خاله مهربونم.....
مامان رومینا
17 تیر 92 21:37
به به کسرا ججون یه پا داماد شده بودیاایشالا دامادیش.چه عجب ماامی مرمر بالاخره پیداتون شد شماخسته نباشی از کارا


ممنونم عزیزم...آره واقعا خسته شدم....
مامان النا
18 تیر 92 10:49
وای خدااااااااااااااای من

دست گل مامان جونی درد نکنه

خیلی خیلی زحمت کشیدین

خیلی عالی بوده همه چیز

ازهمه بهترگل پسر نازمونه

خواهش میکنم عزیزدلم....
مامان اکی
18 تیر 92 13:00
درست که وبلاگم حاظر نیست ولی زود زود درست میشه لطفا به من رای بدین


آدرستو نذاشتی گلم...
mamane radin
18 تیر 92 15:06
aziiizam daste mamane golet dard nakone ke inghadr baraye shoma zahmat keshide


خواهش میکنم عزیزم....
نازنین
18 تیر 92 23:00
چه گل پسر دوست داشتنی و نازی دارین.
خدا براتون نگهش داره.
اگه به ماهم سر بزنید خوشحال میشیم.


ممنونم عزیزم....چشم باعث افتخاره...
مادر (رادین و راستین)
19 تیر 92 3:21
سلام
خدا قوت مامانی مهربون
همه چی عالی و خوب بود ......
تولدش مبارک باشه
همیش به شادی و سلامتی


مرسی عزیزم لطف داری..
معصومه
19 تیر 92 12:30
ای جاااان چه عکسای تولدی..مبارک باشه..دست درد نکنه عزیزم...خسته شدیاااا
چه پاپیونی بسته کسری جونم..


ممونم گلم...قابل شما رو نداره خاله جون....
نازنین
19 تیر 92 15:32
مرسی مامان کسرا جون که به ما سر زدین.
منم با تاخیر تولد کسرای عزیزمو تبریک میگم.امیدوارم زیر سایه شما همیشه تندرست و سلامت باشه.
من با اجازه لینکتون کردم.



ممنونم عزیزم...شما هم لینک شدید.............
مامي سام
19 تیر 92 16:54
دستتون درد نكنه.
تولدت مبارك پسر ناز


مرسی خاله جون
شايان
2 مرداد 92 8:14
اولا الهي مبارك باشه و 120 ساله شه- مامي يه سوال اين تمو اينترنتي خريدي آخه من مي خواستم تم ماشين سفارش بدم اما به خريدهاي اينترنتي اعتماد ندارم


مرسی...نه عزیزم همه چیشو خودم درست کردم...یه ماه کامل نه خواب شب داشتم و نه روز..مردم تا همشو درستیدم...اما خیلی راضی بودم...به نظرم خیلی خوب شده بود...همه جای خونه زدم..ولی ازشون عکس نگرفتم...
خاله هدی
20 مرداد 92 11:00
سلام عزیزخاله چه پسر خوشکل ونازی خدا نگهش داره واستون تولدشم مبارک 120000 ساله بشه ایشالا . ممنون میشم به وب پارسا هم سر بزنید البته به خوشکلی وب کسرا جوون نیست اخه تازه کارم


سلام..مرسی عزیزم محبت داری..چشم باعث افتخاره..
سپیده
22 شهریور 92 16:29
سلام. مبارک باشه. اجازه هست ثبتش کنم؟






سلام..ممنونم عزیزم...آره حتما..



خاله مینا
27 اسفند 92 0:49
آخیییییی . بابا این پسر یه گوله نمکه... اسفند دودکن برای گل پسسسسر.
مامی مرمر
پاسخ
ممنون عزیزدلم..چشم..