کسرا جون ثمره عشق ماکسرا جون ثمره عشق ما، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره
مسیحا جوجوی مامانمسیحا جوجوی مامان، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

کسرا قندولک مامان

کسرا جونم راه میره...

1392/4/16 11:03
نویسنده : مامی مرمر
435 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم....الان چند روزیه  داری تلاش میکنی راه بری..خیلی خوشگل قدم ورمیداری...دو سه تا قدم که ورمیداری فوری میوفتی...الهی من فدات شم...

راستی تازگیها یاد گرفتی گوشی رو دم گوشت میگیری میگی کیه؟؟؟

بینیتو هم بلدی نشون بدی...

وقتی کسی هم میخنده اداشو درمیاری..اینقدر خوشگل ادای خنده هاشونو در میاری که نگو....

یخچال و ماشین لباسشویی و جاروبرقی  هم بلدی نشون بدی...

در کابینتا هم که بلدی باز کنی ..همه وسایلای مامانو بهم میریزی منم مجبور شدم جای ظرفای چینی رو عوض کنم....

تو اوج فیلم دیدن من کنترل میگیری جلو و تلویزیونو خاموش میکنی...کولر رو هم به همین منوال...

بوفه مون هم شده خالی خالی از دست تو نمیشه چیزی توش گذاشت...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

dost
16 تیر 92 11:24
سلام عزیزم مهلای من تو جشنواره نی نی ها شرکت کرده
با رای تون خوشحالش کنین
کد484 رو به 20008080200 بفرستید
ممنون


چشم حتما..
سارا زارع
17 تیر 92 17:10
سلام گلم به وبلاگ آلوچه بابا و مامان هم سر بزن خوشحال ميشم.


سلام عزیزم...چشم
mamane radin
17 تیر 92 17:48
salam aziiizam kam kam negaranetoon mishodam man be kasra joonam ray dadam


مرسی گلم...لطف دارید شما......
مرمر
18 تیر 92 10:18
یه عالمه بوووووووووووووس
برای نی نی نوپای خودم


مرسی خاله جون..منم میبوسمتون...
مامان النا
18 تیر 92 10:50
راه رفتنت مبارک خاله جون انشاا... همیشه جاهای خوب خوب بری عزیزم


ایشالا...چه دعای قشنگی کردی خاله مهربونم...
یثنا
18 تیر 92 10:54
من به کسسسسسسسسسسرا رای دادم چرا اینقدر کم پیدا شدی مامان جون کسرا ؟


مرسی یثنا جونم...لطف کردی قربونت برم من...چیکار کنم گرفتار کسرا داریم گلم....نمیتونم از جام جم بخورم...
یاسمن
18 تیر 92 14:00
سلام دوست خوبم تولد کسری جون و اولین قدماش مبارک من حتما بهش رای هم میدم.از طرف من ببوسش مرسی که به منم سر زدی


مرسی گلم...ممنون از لطفت...بابت رایتم یه دنیا ممنون..
sadf
18 تیر 92 17:37
Happy birthday kasra


مرسی عزیزم....
مجید
18 تیر 92 18:23
رای مو فرستادم....


مرسی مجید جان...
مادر (رادین و راستین)
19 تیر 92 3:22
مبارک باشه
امیدوارم همیش سلامت باشه


ممنوم بهشاد جون...