کسرا جون ثمره عشق ماکسرا جون ثمره عشق ما، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره
مسیحا جوجوی مامانمسیحا جوجوی مامان، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

کسرا قندولک مامان

کسرا کوچولوی مـــــــــــــــــــــن

1392/4/28 14:54
نویسنده : مامی مرمر
888 بازدید
اشتراک گذاری

الهی من فدات بشم که هر روز داری شیرین و شیرین تر میشی ای شیرین تر از عسلم...این روزا با کارات و ادا و اطوارات حسابی دل منو میبری.....قربونت برم من چقدر خوبه که گل پسری مث تو رو دارم کسرا...

یاد گرفتی الکی گریه میکنی و الکی میخندی..فقط کافیه بهت بگیم کسرا الکی بخند..گریه کن...همچین خوشگل نقش بازی میکنی که نگو....

میگم کسرا موش شو ..چشاتو و بینیتو جمع میکنی...اینقدر بامزه میشی که دوست دارم درسته قورتت بدم...

بازی لی لی حوضکم بلدی...البته به سبک خودت خیلی خلاصه...آخرشم انگشت شصت منو یه گاز کوچولو میگیری (این کله گنده خوردش..)..که گاهی اوقات اشتباهی انگشت خودتو گاز میگیری...

کلاغ پرم تا حدودی بلدی...

خوب فعلا بااااااااااااااااای...

کسرا بعد از حمام  در حال خمیازه کشیدن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

mamane radin
28 تیر 92 22:38
ghorbone to pesmale bahosh
aziizam eshala hamishe bekhandiii
aziiiiizammm mosh moshiiiii


ملسی خاله جون جونم..
الهام (دختر دایی )
28 تیر 92 23:58
امیدوارم کسرا جون همیشه تندرست باشی .


مرسی الهام جون...
ستایش*مامان محمود
29 تیر 92 18:41
به به عافیت باشه عزیزخاله
آفرین به گل پسری که همچی داره یادمیگیره حالا یکم براخاله الکی بخند؟؟
فداات ایشالا همیشه لبت خندون باشه


مرسی خاله جون...هه هه هه هه هه خوشگل خندیدم خاله ستایش؟؟؟؟
یثنا
29 تیر 92 23:35
سلام قربونش برم من چقدر باهوشه مراقبش باش انشالله که خدا همیشه همیشه واست سالم و سرزنده نگهش داره


مرسی عزیز دلم...
ستایش*مامان محمود
30 تیر 92 0:17
آره توهمه چیت قشنگ مرسی
الهه(مامان یاسان)
30 تیر 92 12:46
خصوصییییییییییییی
مامان عبدالرحمن واویس
30 تیر 92 17:02
عزیزم به علت تقاضای دوستان ختم وبلاگی به دور چهارم کشیده شد وجزهای انتخاب شده برای شما9-10اگه موافقیدلطفا خبرم کنید
معصومه
1 مرداد 92 11:41

راسی رمزتو به من ندادیا؟


فرستادم عزیزم......
مریم
30 مرداد 92 14:06
وای عکسش خیلی نازشده
البته پسرتون خیلی نازه ماشالله


ملسی...