کسرا جون ثمره عشق ماکسرا جون ثمره عشق ما، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره
مسیحا جوجوی مامانمسیحا جوجوی مامان، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

کسرا قندولک مامان

پسرم مردی شده واسه خودش

1392/4/31 16:13
نویسنده : مامی مرمر
412 بازدید
اشتراک گذاری

الان حدودا یه ماهه که از پوشک گرفتمت کسرا جونم...اوایل خیلی سخت بود آخه همش خودتو خیس میکردی و وقتی هم که میبردت توالت ادرار نمیکردی شاید 10 باری یه دفعش جواب میداد اونم با کلی اصرار و خواهش..ولی الان ماشالا خیلی بهتر شدی..وقتی میبرمت توالت تا میگم کسرا جیش کن (گلاب به روتون)فوری جیشتو میکنی..فقط مونده پی پی کردنت که باید برات یه قصری بخرم تا اونو هم یاد بگیری ..فعلا روزی 2 تا 3 ساعت پنبرز میشی برا و قتی که پی پی میکنی...راستی موقع خواب هم اصلا خودتو خیس نمیکنی چه خواب ظهر باشه چه شب ..فرقی نداره...

میخوام وقتی که از شیر گرفتمت دیگه مشکل توالت رفتن نداشته باشی...آخه 7 ماهه دیگه میخوام از شیر بگیرمت...بعدشم مستقل شی و تو اتاق خودت بخوابی گلم...خیال باطل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

ترانه(مامان صدرا)
31 تیر 92 17:04
کار خوبی کردی مامانی...موفق باشی.......


مرسی گلم...
مریم.خلوت مادرانه
31 تیر 92 19:40
سلام گلم حالت چطوره؟قربونت برم ببخش خیلی وقت بود نیومده بودم پیشت،خدا رو شکر که خوبی،دوست دارم گلم


مرسی عزیزم..خوبیم....ما هم دوستون داریم مریم جون...
mamane radin
31 تیر 92 23:25
afariin be in mamane zebrozerang
afariin be in golpesar ke az alan jishesho migee
mar mar joon bayad ye dore biyam pishet ta age khoda bekhad manam radino az jish begiram


اره عزیزم خیلی خوبه درسته یکم سخته ولی بالاخره تموم میشه و منم راحت میشم..میخوام قبل از ترم جدید حداقل یه کاری کرده باشم ...آخه بعدا دیگه نمیتونم..
شايان
1 مرداد 92 10:42
آفرين مامي كار خوبي كردي و اينكه قبل از شير گرفتن اين كارو كردي عاليه.و آفرين به جيغر خاله كه اينقد همكاري ميكنه


مرسی عزیزم..ولی نمیدونم چقدر موفق میشم تو این کار..آخه خیلی سخته...
معصومه
1 مرداد 92 11:40
اینهمه برنامه براش ریختی،بعله کسری جونم مردی شده برا خودش.. موفق باشی عزیزم




چیکار کنم دیگه..مرسی عزیزدلم....


مامان عبدالرحمن واویس
1 مرداد 92 13:15
عزیزم ختم دورچهارم لغوشد
ستایش*مامان محمود
2 مرداد 92 3:17
آفرین به گل پسری
خوشبحالت مامی پروزه ی سخت روپشت سرگذاشتید
موفق باشی


آره یکمیشو گذروندیم...ولی هنوز مونده...آخه نمیدونم پی پیشو چیکار کنم...
مامان النا
2 مرداد 92 10:29
آفرین به آقاکسری که جیششومیگه
منم کم کم دارم شروع میکنم فقط چون شاغلم وصبحهانیستم یه خورده کارم مشکله ...
خوب به منم که رمز نمیدی
سرهم نمیزنی
زودی بیا رمز بده بدو


آفرین به من که دارم اینکار سخت رو انجام میدم نه کسرا عزیزم...
به نظرم کار خوبیه اگه زود شروعش کنی
الان میام رمز میدم عزیزم...
ثریا
2 مرداد 92 15:16
آفرین به تو مامان خوب- چه کار خوبی کردی یعنی منم شروع کنم زود نیست میتونم پسرامون هم سنن ولی مامان سعید تنبل تره


مرسی عزیزم .. اامتحانش ضرر نداره...
مامان رومینا
5 مرداد 92 20:02
چه خوبزود نبود مرمرجان؟


نمیدونم والا کاری که شروع کردم رقیه جون باید تا آخرشم برم گرچه خیلی سخته...
زيبا
8 مرداد 92 15:44
ميخواستم بدونم پسريت خودش جيشش رو ميگه يا خودت ميفهمي از كجا ميفهمي كه جيش داره واقعا كلافه شدم باور كن ميشه ساعتها كنارش ميمونم ميبرش حموم با آب بازي جيش كنه ولي فايده نداره تا ازش غافل ميشم ............... كمكم كن


اومدم وبت گلم...
عمومحیط بان
5 شهریور 92 22:59
سلام مادر گرامی
وقتی از همین حالا به کودکانمون بگیم شما حامی طبیعتین تو ذهنشون این سئوال پیش میاد یعنی چی وچرا و.... وهر چی بزرگتر بشن بازهم خودشونو حامی طبیعت میدونن البته پدرومادر نقش مهمی در این موضوع دارن
ماکودکانمون رو به عنوان حامی یا بهتر بگم حافظ طبیعت معرفی میکنیم.
میتونید تصاویررو برامون به ایمیل ارسال کنید.
n_khorasan@yahoo.com
شما نیز در اطلاع رسانی شریک باشید
موفق باشید


چشم در اولین فرصت میفرستم فعلا ایمیلم کار نمیکنه..ممنون از راهنماییتون...