کسرا جون ثمره عشق ماکسرا جون ثمره عشق ما، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره
مسیحا جوجوی مامانمسیحا جوجوی مامان، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

کسرا قندولک مامان

13همین ماهگردت مبارک قند عسلم..

1392/5/2 15:25
نویسنده : مامی مرمر
441 بازدید
اشتراک گذاری

13 ماهگیت مبارک عزیز مامان..خیلی خوشحالم که داری بزرگ میشی و

من شاهد این روزای زیبا هستم...عزیزدلم من این زندگی شیرین رو

مدیون تو و باباییتم...آخه شمایید که معنی واقعی زندگی رو به من

چشوندید....

 

راستی دیگه بدون کمک راه میری...آفرین گل پسر خوشگلم....تشویق

 

 

قربونت برم الهی اینجا داری گریه میکنی  بغلت کنم.....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

ستایش*مامان محمود
2 مرداد 92 17:57
آخی قلبونش؛ مرمری خب عزیزمو بغل کن نذارگریه کنه-
خوشحالم که داری اولین قدمهای زندگیتوبرمیداری
قدمهات استوار


گاهی اوقاتم گریه کنه کنه بد نیست...
مرسی عزیزم...
معصومه
2 مرداد 92 19:21
ای جانم چرا گریه میکنه...خاله اشک نریز قوربونت...
راه رفتنش مبارکا باشه


مرسی خاله ...
ثریا
2 مرداد 92 20:10
عزیزم من شما رو خیلی وقته لینک کردم - منم امتحان میکنم ضرر که نداره - خوشحال میشم شما هم وبلاگ پسرمو لینک کنید


حتما عزیزم باعث افتخاره...
الهه(دختر دایی)
5 مرداد 92 17:58
وایییییی خدایا گریه کردنش هم برام عزیزه فداتش بشم من


خدا نکنه عزیزم...
mamane radin
5 مرداد 92 18:09
aziizam 13 mahegit mobarak


مرسی گلم..
شايان
6 مرداد 92 9:59
الهي قربونت برم گريه نكن من تحمل گريه هيچ كس بخصوص بچه ها رو ندارم فدات شم آبنبات


چیکار کنم خاله جون مامی بغلم نمیکنه..
سپیده
3 آذر 92 9:07
با سلام. شرمنده خانمی. تعداد نظرات که زیاد بود فراموش کردم ثبت کنم. الان ثبتش کردم.
مامی مرمر
پاسخ
مرسی گلم لطف کردی...