کسرا جون ثمره عشق ماکسرا جون ثمره عشق ما، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره
مسیحا جوجوی مامانمسیحا جوجوی مامان، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

کسرا قندولک مامان

عکسای دیروز کسرا11/5/92

1392/5/11 15:01
نویسنده : مامی مرمر
559 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلمی..

خودت گلی عزیزم...

عاشقتم وقتی موش میشی برای مامان

مامی تو رو خدا برام بازش کن...

آفرین به خودم بازش کردم..

 

و در آخر عکس دسری رو گذاشتم که دیروز برای افطار بابایی درست کردیم که با خودش ببره سرکار...

اسمش رنگینکه دسر مخصوص بوشهری ها...خیلی خوشمزست فقط کافیه یه بار امتحانش کنید...(هرکسی خواست دستورشو بهش میدم..)

اینم از نمای نزدیک فقط برای اب افتادن دهان شما...

بفرمایید نوش جان...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

طراح وبلاگ
11 مرداد 92 15:12
سلام وبلاگ قشنگی دارین. اگه میخواین قالب وبلاگتون مخصوص خودتون و با عکس های انتخابیتون طراحی شه به پیج http://ghalebe-weblog.blogfa.com سر بزنید. به 10 نفر اول 4000 تومان تخفیف داده میشه
♥ خالـــــه زیبــــا ♥
11 مرداد 92 17:58
ای جااان آقـــا موشــه
mamane radin
11 مرداد 92 23:23
mashala be kasra joonam mosh moshiiiiiiii
aziiizam ghiyafash ke khoshmazas

fekr konam mesle halime khodemone
age dastore pokhtesho bezarii ke khealii khob mishee ma ham ye emtehani konim


اشتباه حدس زدی عزیزم...اصلا شباهتی به حلیم نداره..
مامان آرتین
12 مرداد 92 0:49
جواب مسابقه
شايان
12 مرداد 92 10:09
وايييييييييي چقد نانازي خاله
مامي خدايشش يه ماچ ابدار از لپش بگير برام يادت نره


گفتم عزیزم..اونقدر محکم گرفتم که گریش دراومد..
یثنا
12 مرداد 92 12:00
واااای خدای من چه خوشکله و حتما خوچمزه است میشه لفن دستورشو به منه بینوا بدی
با خودم داشتم میگفتم چرا کسرا جون داره شیکم در میاره خو از بس مامانش هنر منده دیگه


مرسی عزیزم خجالتم میدی...همچینم هنرمند نیست مامانش..
محی مامان ملینا و کوروش
13 مرداد 92 8:56
وای عزیزم چقدر ت. نازی میخوام بخورمتمامانی با این دسر خوش رنگ و رو ما رو به هوس انداختی منم می خوام


مرسی خاله...بفرمایید دستورشو گداشتم حتما درستش کنید..
مامان النا
14 مرداد 92 9:35
بخورمش بااین عکسهای قشنگش
خوب عکس دسرهای خوشمزه میزاری دستورشم بزاردهنم آب افتاد


چشات قشنگ میبینه عزیزم....دستورشو هم گذاشتم..
mamane radin
14 مرداد 92 16:42
pas in dastooree pokht chi shod


ببخش دیر شد عزیزم
mamane radin
14 مرداد 92 16:43
delam mikhad
مامان رومینا
14 مرداد 92 18:07
نه بابا کسرا جوونم که عشق لپتاپهلپتاپت سالمه مامی مرمر؟؟؟رومینا که دکمه لپتاپ منو در آورد از جامیگم نمیگی ما با زبون روزه میایم وبت ؟؟ها؟مرمر جان قالبت وبت چون بنفش تیره ست نوشته هات با رنگ سیاه مینویسی معلوم نیست با رنگ روشن بنویس بتونیم بخونیم


نه شکر خدا لپ تاپه من هنوز سالمه..البته چندباری زمین خورده ها ولی جون سالم در برده.. تو که خودت یه پا هنرمندی ..بوشهری هم که هستی...زرنگ و خانومم که تشریف دارید پس پاشو با این همه تعریف که من کردم یه دونشو واسه خودت درست کن عزیزم...
ستایش*مامان محمود
15 مرداد 92 4:32
وای چه عکسای نانازی
بوووس


ملسی...بوس..بوس..بوس
مامان رومینا
15 مرداد 92 16:09
هه هه مثل اینکه اون سری کامل واسه من بنفش باز شده بود وبت


هه هه هه ...دفعه دیگه چشاتو بیشتر وا میکنی ها ..وگرنه با من طرفی ها...
نازنین
16 مرداد 92 23:46
هزار ماشاا.. این گل پسر روز به روز نازتر و ماه تر میشه ها...
از طرف ما ببوسینش...


ممنون عزیزم...
مامان محمود
17 مرداد 92 19:25
دلها همه بهاران شد از شمیم باران
مه رخ نموده امشب در عید روزه داران
هر کس که در دعایش یادی کند ز یاران
شیرین تر از عسل باد کامش به روزگاران
پیشاپیش عیدتون مبارک گلم


عید شما هم مبارک دوست خوبم....
مادر (رادین و راستین)
20 مرداد 92 18:26
ماشالله خدا حفظش کنه

چه مموشی و خوردنی شده


ممنونم عزیزم....
مریم
29 مرداد 92 23:41
به به
چه عکسایه نازی
چه اقاپسر خوشگلی
خدا حفظ ش کنه براتون


مرسی عزیزم..
مریم
30 مرداد 92 14:01
مرسی بهمون سر میزنید راستی با اجازه میخوام لینکتون کنم دوس دارید با چه اسمی لینک بشید؟؟؟؟؟
مامان سهند و سپهر
1 شهریور 92 20:14
وااااااااااااااي چه گل پسر نازي . عزيزم . عاشق اولين عكسش شدم در اين پست. با اون دندون موشي ها و خنده خوشگلش. موشي شدنش هم كه حرف نداره. اي جونم. واي چه دسر خوشگلي آفرين ماماني هنرمند


مرسی عزیزم...بفرمایید نوش جان کنید...