کسرا جون ثمره عشق ماکسرا جون ثمره عشق ما، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره
مسیحا جوجوی مامانمسیحا جوجوی مامان، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

کسرا قندولک مامان

دستور پخت دسر رنگینک به زبون عامیانه..

1392/5/16 17:24
نویسنده : مامی مرمر
526 بازدید
اشتراک گذاری

مواد لازم:1-رطب(اگه نداشتید خرما)

2-آرد

3-روغن

4-دارچین

5-مغز گردو

6-پودر قند

اول هسته های رطبمون رو در میاریم و بجاش مغز گردو میذاریم..یکی یکی توی بشقاب بصورت دایره وار میچینیم..طوری که بشقابمون از رطب پر شه..اگه دوست داشتید میتونید دو ردیف روی هم بچینید..بعدش توی ماهیتابمون چندتا قاشق روغن میریزیم و آردمون رو قاطیش میکنیم و یه آرد روغن تقریبا غلیظ درست میکنیم..یه کم تفتش میدیم تا اینکه بوی آرد و روغنمون بلند شه..خاموشش میکنیم و میذاریمش به حال خودش و میریم پودر قندمونو آماده میکنیم...آرد روغنمون رو روی رطبامون میریزیم..همه جای رطبمون باید با آرد روغنمون پوشیده شه..فوری پودر قندمون رو میریزیم روی رنگینکمون ..همه جاشو باید بریزیم و با قاشق بصورت ضربی صافش میکنیم.توجه داشته باشید باید اونقدر تمیز کار کنیم که روی رنگینکمون صاف صاف شه و اصلا رطبامون دیده نشن..و در آخر با دارچین تزیینش میکنیم..

 

امیدوارم خوب توضیح داده باشه باشم..راستی حتما امتحانش کنید طعمش بینظیره..من که عاشقشم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

ستایش*مامان محمود
16 مرداد 92 17:54
سلام چراکامنتهای من نیستن؟؟؟؟؟؟تاییدشون نمیکنی
من عاشق رنگینکم البته بارطب-دستت طلا دستورش خوب بود-من اول آردموبو میدم وقتی قهوه ای شد بش روغن میدیم وای که چقددوس دالم اما بخاطررژیم شاهنشاهی زیادنمیشه خورد


عزیزم هنوز مال هیچکسو تایید نکردم آخه کنگان بودیم..آره واقعا خوشمزست..من که تا میتونم میخورم چون با هیچی چاق نمیشم...
زهره
17 مرداد 92 4:47
سلام ...امتحان ميكنم حتماااا خوشمزه ميشه...
عزيزم موشي ميشه نيگاش كن چه ناااازه...
فداي شما پسرك خوب بشم...
عيدتون هم مبااااارك...
ما آپيم دوست داشتين سر بزنين فعلا باي


سلام عزیزم..آره حتما عکسشو برام بفرست..
عید شما هم مبارک..دارم میام...
mamane radin
17 مرداد 92 7:29
mer30 aziizam haman dorost mikonam
ye mache abdar ham az tarafe man baraye kasra joonam


خوشحال میشم اگه عکسشو هم برام بفرستی گلم...
جوان زندگی
18 مرداد 92 3:54
سلام
عیدتون مبارک
آپم...


مرسی..اومدم...
مهسایی
20 مرداد 92 17:19
خو حالا چجوری سرو می کنن؟



پسلتم خیلی نازه خدا حفظش کنه


با چنگال عزیزم....
ممنـــــــــــــون ....
مادر (رادین و راستین)
20 مرداد 92 18:28
ما خوزستانی ها اگر توی مهمونی هامون رنگینک مباشه اصلا نمی شه...

البته با این تفاوت که روش پودر قند نمی دیم .... به نظرم اینطوری خیلی شیرین می شه ... فقط دارچین رو می ریزیم .......


عزیزم یه بارم اینجوری امتحان کن طعمش عالی میشه...
mamane radin
21 مرداد 92 0:05
aziizam khososiii


اومدم...
alma40
29 مرداد 92 16:24
سلام کسراچراعکس جدیدنمی گذاری بای بای
alma40
30 مرداد 92 16:46
سلام مرمرجان من هم خیلی خیلی دوست دارم بای بای


قربون دختر خاله مهربونم....
مریم
31 مرداد 92 13:24
بااسمی که خواستید لینک شدید
بی زحمت ما رو به اسمه کوچولو هایه من لینک نید مرسیییییییییییییییییییییییی


چشم عزیزم..