کسرا جون ثمره عشق ماکسرا جون ثمره عشق ما، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره
مسیحا جوجوی مامانمسیحا جوجوی مامان، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

کسرا قندولک مامان

چیزای جدیدی که یاد گرفتی....

1392/6/24 17:19
نویسنده : مامی مرمر
823 بازدید
اشتراک گذاری

جیگرم تازگی ها یاد گرفتی میگی اتاد یعنی افتاد..هر چیزی که میوفته یا وقتی که خودت میوفتی فوری میگی اتاد..وقتی میریم خونه باباجونینا گوشی تلفن رو برمیداری میذاریش رو زمین و میگی اتاد..دیگه کوتاه بیا نیستیا دم دقیقه تکرار میکنی...

دیشب برا اولین بار تنهایی سوار دوچرخت شدی...وای چقدر خوشحال شدم عزیزم و خوشحال تر از منم خودت به خاطر موفقیتت.....

کلمات جدیدی که میگی هم ایناهن:انگا یعنی انگور.....صدای زنبور و هاپو و پیشی و ببعی و آقا گاوه هم بلدی درآری..

قبلنا گفته بودم که از بین کارتات فقط آب رو میتونی بگی و بقیشو میشناسی ولی نمیتونی تلفظ کنی...دیروز که کارتارو بهت نشون دادم  تاب تاب و جیجا و تاا (ساعت)هم یاد گرفته بودی عزیزم...قربونت برم من الهی ..بجز کلاغ پر و لی لی حوضک که قبلا بلد بودی اتل متل هم یاد گرفتی...

هرچیزیم دستت باشه اگه خودت نتونی بازش کنی میدیش به منو و میگی باااااااا یعنی بازش کن...

دیگه تقریبا همه حرفامو متوجه میشی..و یه چیز دیگه اینکه خیلی مودبی و هرکاری رو که بهت بگم انجام میدی...وقتی حوصلت هم سر میره روسری منو از تو کشو درمیاری و میذاری رو سرم  بعدشم اشاره در میکنی ینی بریم بیرون...

این مطالبم مال حدودا 10 روز پیشه..ثبت موقت بوده یادم رفته بود بذارمش تو وب..

دوســــــــــــــت دارم قند عسلم..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

mamane radin
24 شهریور 92 18:13
aziiiiizammm afariiin be to pesare bahooosh va moadab va dadariiiiiiiiiiiii
khob mamani pesaremon hoselash sar miree delesh biron mikhad



مرسی مهربونم..
نى نى عسلك
8 مهر 92 15:54
خوش بحالت مامانى !گل پسرت چقدر كلمه بلده!ثناى من كه هنوز خوب زبونش باز نشده!
مامانى كسرا به وب من سر بزنى خوشحال ميشم .با تبادل لينك موافقي!!!


ایشالا زبونش باز میشه عزیزم...
حتما میام مامانی..